اعترافات جدید و تکان دهنده ی مادر بابک خرمدین

مادر بابک خرمدین پس از گذشت بیش از ۴۰ روز از انتشار خبر مرگ پسرش، در قالب یک فایل صوتی به موضوعات جدیدی اعتراف کرده، او گفته که خودش هم قربانی خشونت و تجاوز همسرش است.

به گزارش رصد روز، در روز ۲۶ اردیبهشت خبر قتل بابک خرمدین کارگران سینما منتشر شد و پدر و مادر بابک خرمدین به عنوان قتل پسرشان دستگیر شدند. آنها در اعترافات بعدی به قتل دختر و دامادشان نیز اعتراف کردند.

به تازگی ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین که به اتهام همدستی با همسرش در قتل دختر و پسر و دامادشان در بازداشت به‌سر می‌برد در قالب یک فایل صوتی به موارد دیگری اعتراف کرده است. او می‌گوید که خودش هم قربانی اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین است. به گفته او ازدواجش با اکبر خرمدین به اجبار بوده و مدعی است که همسرش او را زندانی کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است.

او همچنین در بخش دیگری از این صحبت‌هایش اعترافات تکان‌دهنده‌ای می‌کند، این که اکبر خرمدین به دخترشان تجاوز کرده و آرزو مورد آزار جنسی پدر قرار گرفته است.

پیش از این اعترافات مادر بابک خرمدین، اکبر خرمدین درباره علت قتل فرزندان خود گفته بود که در سال ۹۷ آرزو را به دلیل مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه به همان شیوه قتل بابک، به قتل رسانده‌اند. او همچنین انگیزه‌اش را برای قتل دامادش «قاچاق آدم و بدرفتاری با دخترش» عنوان کرده بود.

اما در این اعترافات مادر بابک خرمدین می‌گوید که همسرش علاوه بر این که او را آزار میداده بلکه زمان‌هایی که ایران موسوی ثانی در خانه حضور نداشته دخترش را آزار جنسی می‌داده است.

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط