بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

به گزارش رصد روز ، مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بی...

به گزارش رصد روز ، مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.  بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد.

 

بیوگرافی همسر مهدی قائدی

بیوگرافی همسر مهدی قائدی

 

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

 

 

 

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

 

بازیکن محبوب استقلال نیز عیناً همین عبارت را به مناسبت ازدواجشان در صفحه شخصی خود نوشت. سفرهای زیاد بازیکن محوری استقلال همراه تیم باعث شده تا هرچند که خلأ او در کنار همسرش احساس شود اما ستاره معصومی این خلأ را با گذاشتن پست و استوری برای همسرش به گونه ای کمتر می کند.

بازیکن استقلال در اولین تبریک تولد همسرش نوشت: تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگیم. ” خیلی دوست دارم همسرم ”

آنچه که از ظاهر موضوع پیداست او و مهدی قائدی زندگی آرام و خوبی با هم دارند و به زودی باید شاهد حضور پر رنگ تر آنان در فضای مجازی به واسطه گرایش آنان به این مسیر باشیم.

 

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

 

ستاره معصومی هرچند که صفحه شخصی اش را در فضای مجازی باز گذاشته اما بستن کامنتها نشان میدهد که خیلی علاقه به حواشی این فضا ندارد و بیشتر به دنبال هدفمند کردن حضور و فعالیتش در صفحات اجتماعی است. این چهره علیرغم شنیدن شایعات مختلف در خصوص اختلاف سنی خودش با قائدی از هر اظهار نظری در این مورد خودداری کرده و بیشتر به کار خود و دلمشغولیهایش می پردازد.

علیرغم اینکه بسیاری جایگاه مهدی قائدی را یکی از دلایئل ازدواج ستاره معصومی با ستاره این روزهای فوتبال باشگاهی کشورهای حاشیه خلیج فارس می دانند اما نگاهی به وضعیت عاشقانه هایی که ستاره معصومی برای مهدی قائدی می نویسد نشان میدهد که این تصورات از پایه اشتباه است و رابطه خوب و نیمار کوچک آسیا ستودنیست.

او در پستی برای مهدی قائدی نوشت:

“دنیای جایِ ترسناکیه ، اگه یه صدایِ مردونه نگه هواتو دارم”

ستاره معصومی

او همچنین در یکی دیگر از پست هایش به زیان انگلیسی برای همسرش نوشت ‌ ‌? ???? ??? ??? ،  ??????? ?????که ترجمه آن می شود من به تو احتیاج دارم نه چیز بیشتری.

ستاره معصومی 1

 

او به تازگی در یک استوری اقدام به تبلیغ شرکتی می کند که در زمینه اخذ اقامت در کشور قبرس فعالیت می کند هرچند که از خیلی قبل ترها نیز مشخص بوذ که دیر یا زود باید ستاره معصومی را به عنوان چهره جدید اینستاگرامی شناخت.

ستاره معصومی تبلیغات

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

Niloufar

پاسخ دادن

۲۶ اسفند ۱۴۰۰


سلام حالتون خوبه هست ستاره خانم

آخرین اخبار