جشنواره فروش “نفیس” بیمه نوین همراه با جوایز ویژه

شرکت بیمه نوین در راستای گسترش فرهنگ بیمه و خلق ارزش برای مشتریان، محصولات بیمه ای خود را با شرایط ویژه در اردیبهشت ۱۴۰۲ ارائه می‌کند. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت از یکم اردیبهشت تا دوم خرداد ۱۴۰۲...

شرکت بیمه نوین در راستای گسترش فرهنگ بیمه و خلق ارزش برای مشتریان، محصولات بیمه ای خود را با شرایط ویژه در اردیبهشت ۱۴۰۲ ارائه می‌کند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت از یکم اردیبهشت تا دوم خرداد ۱۴۰۲، در جشنواره فروش خود با عنوان “نفیس” انواع بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، مسئولیت و بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

در این جشنواره فروش ویژه، بیمه‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی، مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند.

بیمه‌های بدنه اتومبیل، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری(تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری)، بیمه‌های آتش سوزی منازل مسکونی، آتش سوزی مراکز صنعتی و غیرصنعتی از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره به صورت ویژه به فروش می‌رسند.

در جشنواره “نفیس” بیمه نوین علاوه بر تخفیف‌های ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصولات ارائه شده را خریداری کنند، به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

همچنین بیمه مستمری نوین نیز از جمله محصولاتی است که در صورت خرید در مدت زمان جشنواره نفیس، شامل شرکت در قرعه کشی جوایز ویژه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره نفیس نوین، می­‌توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره ۲۳۰۴۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار