حقوق نجومی یکی از مدیران سابق ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ + سند

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بزرگترین خودروسازی کشور طبق آخرین وضعیت مالی بیش از ۳۸۸ هزار میلیارد ریال زیان انباشته ثبت کرده بررسی ها نشان می دهد که عضو ...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بزرگترین خودروسازی کشور طبق آخرین وضعیت مالی بیش از ۳۸۸ هزار میلیارد ریال زیان انباشته ثبت کرده بررسی ها نشان می دهد که عضو سابق هیئت مدیره یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو که گرید بالایی هم ندارد حقوق نجومی دریافت می کرد.  [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، فیش نجومی یکی از مدیران سابق ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ که در یکی از شرکتهای زیرمجموعه ایران خودرو عضو هیئت مدیره بود شائبه های زیادی را مطرح می کند. این شرکت که گرید بالایی هم در بین شرکتهای زیرمجموعه آبی پوشان جاده مخصوص ندارد اقدام به پرداخت حقوق نجومی به اعضای هیئت مدیره خود کرده است.

زیان انباشته کجا و حقوق نجومی کجا؟

 

این اتفاق در شرایطی می افتد که زیان این شرکت خودرویی در آخرین صورتهای مالی بیش از ۳۸۸ هزار میلیارد ریال نشان می دهد و پرداخت چنین حقوقهایی نشان میدهد که بخشی از وضعیت مالی ایران خودرو را باید در مسائل دیگری جستجو کرد.

پارامترهای عجیب و غریب در حقوق ۵۵ میلیون تومانی

 

موارد قابل تأملی که در این فیش نجومی به چشم می خورد پرداخت اضافه کاری ۲۳ و حق مسئولیت ۱۵ میلیون تومانی است که جای بحث فراوانی دارد. اول اینکه ۲۳ میلیون اضافه کاری برای مدیری در چنین شرکتی چقدر منطقی است؟ حق مسئولیت ۱۵ میلیونی با کدام پارامتر تقدیم این مدیر سابق شده؟

اما پس از افشای این فیش چند سؤال قابل طرح است که مشتاقیم پاسخ مدیران این شرکت خودرویی را در این باره بشنویم.

آیا پرداخت چنین حقوقی به هیئت مدیره شرکتی که گرید بالایی هم ندارد عرف پرداخت حقوق و دستمزد به مدیران این شرکت خودرویی است؟

دستاورد هیئت مدیره چنین شرکتهایی در بزرگترین گروه خودرویی کشور چیست که می توانند چنین رقمهایی را در کارنامه حقوقی خود داشته باشند؟

شرکت ایران خودرو با این وضعیت مالی آیا در شرایطی قرار دارد چنین هزینه هایی را متقبل شود؟

و در پایان پس از افشای این فیش انتظار می رود تا ایران خودرو ضمن پاسخ صریح و روشن در این باره فیش سایر مدیران خود را جهت تنویر افکار عمومی در دسترس قرار دهد. در غیر اینصورت باید گفت تو خود حدیث مجمل بخوان از این داستان مفصل

حقوق نجومی مدیران ایران خودرو

پس از افشای فیش حقوقی نوبت به تبلیغات نجومی رسید

 

اینجا بخوانید؛ 

نکات عجیب هزینه تبلیغات نجومی ایران خودرو / منتقدین صنعت خودرو بخوانند

هزینه تبلیغات نجومی ایران خودرو

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار