دو انتصاب و چند ابهام در ایران خودرو / آقای خطیبی سوابق این مدیران را رو کنید

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]با تغییرات مدیریتی در ایران خودرو شاهد جابجایی در برخی ارکان این گروه خودرویی هستیم. در این میان انتصاب دو نفر در مرکز تحقیقات و ارتبا...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]با تغییرات مدیریتی در ایران خودرو شاهد جابجایی در برخی ارکان این گروه خودرویی هستیم. در این میان انتصاب دو نفر در مرکز تحقیقات و ارتباط با مشتریان ابهاماتی را ایجاد کرده است. [/box]

 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مرکز تحقیقات ایران خودرو یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی کشور است که فعالیت افراد در آن به واسطه حساسیت زیادی که در صنعت خودرو وجود دارد نیازمند سوابق ارزشمند تحقیقاتی و مطالعاتی است و هرچه بنای این سابقه محکم تر و قوی تر باشد می توان با خیال راحت تری در موردش اظهار نظر کرد.

از طرفی مدیریت ارتباط با مشتریان نیز به دلیل اهمیت بالای این مرکز در صنعت خودروسازی که این روزها آبستن حاشیه های مختلف است کم تر از مرکز تحقیقات حائز اهمیت نیست و به نظر می رسد ایجاد سطحی از رضایتمندی و سنجش نیازمندی های مشتریان و تشکیل یه جامعه آماری در این باره می تواند نتایج قابل توجهی برای گروه خودروسازی ایران خودرو به همراه داشته باشد.

در جدیدترین انتصابات صورت گرفته در این گروه خودرویی شاهد روی کار آمدن دو نفر در این مراکز هستیم. محسن رضایی منش با حکم مهدی خطیبی معاون مرکز تحقیقات شد و بابک دولوقاجار نیز به مدیریت مرکز ارتباط با مشتریان رسید.

جدا از اینکه می توان در مورد کم و کیف این انتصابات چندین و چند گزارش تهیه کرد اما فعلاً و به واسطه اینکه مردم اصلی ترین ستونهای هر شرکتی در کشور هستند خصوصاً در صنعت خودروسازی که بارها مردم قربانی محصولات ضعیف آن شدند مطالبه گری در خصوص تجربیات این دو نفر در سمتهایی که به آنان واگذار شده کف انتظاری است که از مدیرعامل ایران خودرو می رود.

این سوابق می تواند شامل پایان نامه های دوره دانشجویی ، مقالات و گزارش ، ارتباط مدرک تحصیلی و ارتباط سوابق کاری آنها با جایگاه جدیدشان باشد. بی صبرانه منتظر پاسخگویی مدیران ایران خودرو در این باره هستیم.

دو انتصاب و چند ابهام در ایران خودرو

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط