حقوق و دستمزد لاکچری در بانک خاورمیانه + سند

بانک خاورمیانه که مدیریت آن را پرویز عقیلی کرمانی برعهده دارد در صورتهای مالی شش ماهه خود در بخش حقوق و دستمزد مسئله ای را در خود دارد که باید به آن پرداخت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، یکی از موضوعاتی که طی سالهای گذشته افکار عمومی را را به شدت تحت تأثیر قرار داد موضوع حقوقهای نجومی بود مسئله ای که پای بسیاری از نهادهای نظارتی را به این ماجرا باز کرد و شاهد سیل اخراجها و بازخواستها در این زمینه بودیم. هرچند که این مسئله نتوانست بار روانی ایجاد شده برای جامعه را کم کند زیرا ادبیات حقوق نجومی بعد از آن رواج پیدا کرد و هنوز مردم از این اصطلاح برای تشریح برخی رانتها استفاده می کنند. موضوع نظام بانکی در این باره نیز حکایت جدی دارد زیرا در همان زمان پای چندین مدیر بانکی که حقوق های نجومی می گرفتند مطرح شد بنابراین جا دارد که مدیران نظارتی نسبت به مسائل موجود در صورتهای مالی خصوصا در بحث پاداشها و حقوقهای دریافتی دقت تأمل بیشتری کنند. بانک خاورمیانه که مدیریت آن را پرویز عقیلی کرمانی برعهده دارد در صورتهای مالی شش ماهه خود در بخش حقوق و دستمزد مسئله ای را در خود دارد که باید به آن پرداخت.

مبلغ حقوق و دستمزد و مزایا در بانک خاورمیانه طی شش ماهه ۹۹ به ۶۳۵ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال که با توجه به ۵۱۸ کارمند این بانک مبلغ دریافتی هریک از آنان به بیش از ۲۰ میلیون تومان می رسد. حتی اگر این مبلغ به طور خالص در اختیار افراد قرار نگیرد بازهم رقم قابل توجهی است باید از آقای پرویز عقیلی کرمانی و دیگر مدیران بانک خاورمیانه خواست تا در این زمینه اگر قائل به توضیحات هستند آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهند زیرا در دوره ای که  بسیاری از کارمندان به واسطه شیوع ویروس کرونا از دریافت حقوق های حداقلی هم محروم هستند این میزان حقوق و دستمزد عجیب به نظر می رسد.

 

بانک خاورمیانه پرویز عقیلی کرمانی حقوق و دستمزد

 

 

بیشتر بخوانید:

سهم اندک بخش گردشگری در تسهیلات بانک گردشگری + سند

کارشناس ارشد علوم سیاسی معاون کسب و کار بانک اقتصاد نوین + سند

۷ صندلی برای ۳ نفر در بانک آینده + سند

مدیرعامل بانک دولتی توسعه صادرات درباره عضویت همزمان در دو سازمان دیگر توضیح دهد

ارائه ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بیش از وثایق در بانک توسعه تعاون

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار