خسارت بانک ملی به مشتریان/ گلایه ها از وضعیت بانک ملی بالا گرفت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مدتی است که به دلیل آنچه که بروزرسانی سیستم در بانک ملی بیان می شود مشتریان بانک در دریافت تسهیلات از این بانک با مشکل روبرو هستند. بسیاری از مردم به واسطه حساب باز کردن روی تسهیلات دریافتی از بانک ملی ظرف مدتی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مدتی است که به دلیل آنچه که بروزرسانی سیستم در بانک ملی بیان می شود مشتریان بانک در دریافت تسهیلات از این بانک با مشکل روبرو هستند. بسیاری از مردم به واسطه حساب باز کردن روی تسهیلات دریافتی از بانک ملی ظرف مدتی که گفته شده بود برنامه هایی را برای خود تدارک دیده بودند و برخی نیز به این واسطه با ارائه چک و سفته به برخی مراکز فروش و افراد حالا با مسائلی روبرو هستند که از کنترل آنها خارج است.

تماس با شعبات بانک ملی تنها با این پاسخ همراه است که سیستم در حال بروزرسانی است و به زودی این مشکل برطرف می شود این مسئله باعث شده تا برخی از مخاطبان با گذاشتن کامنت های انتقادی و یا در تماس با این پایگاه خبری گلایه های خود را از این موضوع ابراز کنند.

مسئله ای که باید از مدیران دومین بانک کشور پرسید این است که آیا این مسئله در شأن بانک پرطمطراق ملی است که به این جهت برخی از مشتریان خود را دچار خسران کند؟

کامنت برخی مشتریان بانک ملی در پایگاه خبری تحلیلی رصد روز 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

گوهر

پاسخ دادن

۱۵ آذر ۱۴۰۰


بخدا برای جهیزیه دخترم چک داده ام لطفا وام مرا پرداخت کنید خواستین مستندات برای ارائه دارم

رها رستگار

پاسخ دادن

۱۵ آذر ۱۴۰۰


از کجا باید بفهمیم اینا راست میگن؟

آخرین اخبار