خشم رونالدو از عکس عجیب جورجینا+ عکس

به گزارش رصد روز، علاقه جورجینا رودریگز به خریدهای گران قیمت و جواهرات بر هیچ‌کس پوشیده نیست. نامزد کریستیانو رونالدو این روزها در عربستان هم کار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود...

به گزارش رصد روز، علاقه جورجینا رودریگز به خریدهای گران قیمت و جواهرات بر هیچ‌کس پوشیده نیست. نامزد کریستیانو رونالدو این روزها در عربستان هم کار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.

این رفتار جورجینا در حالی رقم خورده است که یک روانشناس مشهور به نام کوئینتینو آریس با دیدن چند قسمت از مستند شبکه نت‌فلیکس به نام «من جورجینا هستم» مدعی شده که رابطه بین کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس به زودی به پایان می‌رسد، چراکه کریستیانو از شرایط فعلی زندگی خود با او راضی به نظر نمی‌رسد.

یک روزنامه نگار پرتغالی نیز دلیل این جدایی قریب و الوقوع کریستیانو رونالدو و جورجینا را رفتارهای این مدل آرژانتینی می‌داند. درحالی که کریستیانو رونالدو از خرج‌های بیش از حد نامزد خود خسته شده است.

رونالدو/ جورجینا

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار