زمان بررسی نهایی لایحه رتبه بندی معلمان اعلام شد

علیرضا منادی از بررسی نهایی لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش رصد روز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان با رییس سازمان برنامه و بودجه و تصمیمات مثبت این جلسه در خصوص این لایحه تصریح کرد: در این جلسه  قالیباف رییس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

منادی گفت: در پی موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه با این رقم؛ رییس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت در خصوص این موضوع ارسال و دولت نیز جواب موافقت آن را به رییس مجلس داد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال نهایی کردن لایحه رتبه بندی معلمان است و در این زمینه رییس و نواب رییس مجلس حمایت‌های خوبی را انجام داده اند گفت: این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بر اساس تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان تدوین و برای ارایه و بررسی در صحن علنی به هییت رییسه مجلس ارسال شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین دستور جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت  یوسف نادری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است، بررسی لایحه رتبه بندی معلمان پس از این دستور قرار دارد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط