عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را مشاهده می کنید. عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱   بیشترین حجم معاملات این گروه در نماد پترول با ۶۱ میلیون و ۱۰...

به گزارش رصد روز ، عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را مشاهده می کنید.

عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱

 

بیشترین حجم معاملات این گروه در نماد پترول با ۶۱ میلیون و ۱۰۰ هزار معامله دیده می شود که ارزش معاملات آن به ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

نماد شیران با قیمت پایانی ۲۰.۷۸۰ ریال و یا مثبت ۱.۸۱ درصد به کار خود خاتمه داد تا از این جهت بهترین نمایش گروه محصولات شیمیایی را به نام خود ثبت کند.

شکلر که امروز با قیمت پایانی ۲۱ هزار و ۸۹۰ ریال و با منفی ۴.۸۷ درصد معاملاتش را به پایان رساند ضعیفترین عملکرد از این حیث را در گروه خود داشت.

بیشترین ورود و خروج پول حقیقی

 

امروز از گروه محصولات شیمیایی ۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پول حقیقی خارج شد که بیشترین ورود آن در نماد بوعلی با ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و بیشترین خروج آن در نماد نوری با ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دیده می شود.

عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز 1 عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز 2 عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز 3 عملکرد محصولات شیمیایی در پایان معاملات بورس امروز 4

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار