فال روزانه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنج اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و پنجم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کن...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنج اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و پنجم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

 

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

همیشه لازم نیست که مقاومت کنید و راه خودتان را بروید، گاهی هم مسیر موج ها شدن، شما را به همان جایی که دلتان می خواهد می برد. بنابراین امروز کمی انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. سعی کنید که از مسائل جزیی دور بمانید. از این پله به آن پله پریدن شما را به هیچ کجا نمی رساند. تمرکز کلید موفقیت شما در چنین روزی است. در رابطه عاطفی خود با مشکلی مواجه شده اید که فکر می کنید راه حلی ندارد. اما این فکر اشتباه است. اگر وسواسیت لازم را به خرج دهید مطمئنا همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد. شنیدن یک جمله ساده بسیار خوشحالتان می کند. از دوستی مدتهاست بی خبرید تا دیر نشده حالش را بپرسید. شخصی بدون آن که قصد بدی داشته باشد با گفتن حرفی شما را دلگیر کرده، با او صحبت کنید در خودتان فرو نروید حرفش را به حساب سادگی اش بگذارید و ببخشید.

 

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از مواظب مال‌و‌اموالتان باشید و چشم از داراییهایتان بر ندارید.  صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

از آنجا که ممکن است با تنش های بوجود آمده تصمیماتی اشتباه بگیرید، بهتر است کمی صبر کنید تا اوضاع بهتر شود. سعی کنید که ذهن تان را آزاد بگذارید تا برای تصمیم گیری آماده شود. در رابطه عاطفی تان چیزی از شما پنهان بوده که به زودی برایتان آشکار می شود. اگر چه ممکن است این حقیقت کمی شما را بیازارد اما با گذشت کمی زمان اتفاقات خوب دیگری را به همراه خواهد داشت. مسیری پیش رویتان است که اگر آن را بروید اتفاقات مثبتی در زندگی تان خواهد افتاد، البته به شرطی که جسارت لازم را داشته و ریسک پذیر باشید. برای یک سفر راه دور برنامه ریزی می کنید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما داده اما امروز و فردا می کند و کار با سرعتی که توقع دارید پیش نمی رود، رودربایستی را کنار بگذارید و با او صریح صحبت و خواسته تان را بیان کنید، یادتان باشد ضرر این دیر کرد را شما می پردازید نه او.

اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

این روزها افسار زندگی از دست تان در رفته اما یادتان باشد که شما در این شرایط باید تعادل را در زندگی تان برقرار کنید. گاهی در کارهایتان زیاده روی و گاهی کوتاهی می کنید که در نهایت به ضرر خودتان تمام می شود. هنگام صحبت با فردی، کمی تند رفته اید. بد نیست که بار دیگر به عقب برگردید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. آنوقت خواهید دید که مقصر خود شما بودید. بهتر است که تا دیر نشده از او عذرخواهی کنید. به زودی بسته ای به دست تان می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. برای برطرف شدن یک سوتفاهم لازم است طرف مقابلتان را بیشتر درک کنید و خودتان را جای او بگذارید. از لحاظ روحی و جسمی این روزها بسیار خسته اید برای خودتان بیشتر وقت بگذارید. به موسیقی بی کلام گوش کنید، به طبیعت بروید، پیاده روی کنید و از از مشغولیت فکری تان کم کنید.

یکی از آشنایان به موفقیت چشمگیری دست یافته است. این موفقیت را به وی تبریک بگویید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید.    از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی‌بینید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و خاطره‌ عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید.

 

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگرچه دوست دارید که با دیگران ارتباط برقرار کنید اما نمی توانید. از آنجا که شما فردی اجتماعی هستید، این حالت موقتی است و به زودی برطرف می شود بنابراین به جای غصه خوردن، بهتر است که به کارهای عقب افتاده تان که به تمرکز بیشتری نیاز دارد، بپردازید. یکی از نزدیکان تان حرفی به شما زده که ناراحت تان کرده است. به جای خیالبافی بهتر است که با زبان خوش علت آن حرف را از خودش بپرسید. انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا طرف مقابل تان نیز جرات بیان احساسات اش را داشته باشد. شما این روزها توان هیچ بار اضافه ای را ندارید. به یک سفر کوتاه و نزدیک بروید تا آب ها از آسیاب بیافتد و اعصابتان هم آرام تر شود. از دوستی مدتهاست بی خبرید اما مدام به او فکر می کنید، بیش از این وقت تلف نکنید با او تماس بگیرید او هم منتظر تماس شماست.

همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و امروز حال خوبی ندارد، در این شرایط اجازه ندهید عشق ‌زندگیتان لحظه‌ا‌ی را بدون شما سپری کند و تا می‌توانید از ایشان پرستاری نمایید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

هدفی در سر دارید که به آن نرسیده اید. شاید صدای شما از میان جمعیت به گوش نرسد اما نباید ناامید شوید. اگر قدم هایتان را محکم بردارید و با برنامه ریزی پیش بروید، به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. راه خودتان را بروید و از این که دیگران شما را تایید نکردند، نگران نشوید. مطمئنا قلب تان به شما دروغ نخواهد گفت. اگر برای ابراز عشق به دنبال فرصتی هستید، حال بهترین زمان است، آن را از دست ندهید. یه زودی موقعیتی برایتان پیش می آید که از انتخاب آن می ترسید. اگر جسارت داشته باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. اجازه ندهید درگیری ها و بحث های کاری شما را از هدف بزرگتری که در سر دارید غافل کند، طبق برنامه تان پیش بروید. مجبور خواهید شد یک خرید کوچک بکنید این کار را با رضایت خاطر انجام دهید. یک بحث کوچک تبدیل به یک مشاجره بزرگ می شود تا می توانید از این ماجرا فاصله بگیرید.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمانها خوش خواهد گذشت. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که هر چند کوچک است اما تاثیر زیادی بر روند زندگی شما خواهد گذاشت. سعی کنید که زودتر خودتان را با شرایط فعلی هماهنگ کنید تا از قافله عقب نمانید. این روزها برقراری ارتباط مهمترین کلید موفقیت شماست. بنابراین بیشتر از قبل با اطرافیان تان در ارتباط باشید. اخیرا مشکلی در رابطه عاطفی شما را کمی بی حوصله کرده است. این تنهایی برای شما لازم است و می توانید در مورد کارهایی که به نفع تان است انجام دهید، بهتر تصمیم بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان به حرف مردم اهمیتی ندهید مهم دلتان است اما خودتان حواستان باشد تا دوباره در احساسات غرق نشوید. در مورد یک مسئله کاری بی صبرانه منتظر تماس تلفنی هستید، شما فعلاً باید کمی دیگر صبور باشید. دیدن یک دوست حال و احوالتان را عوض می کند.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیافتد. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام تفریح و سرگرمی جدید، حسابی خوش بگذرانید.  مدت زیادی است که می‌‌خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

فال روزانه فردا مهر (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز سعی کنید که به ظاهر مسائل نگاه نکنید. آنچه اهمیت دارد در لایه های عمیق تر نهفته است. رویاپردازی را کنار بگذارید و چشم هایتان را روی واقعیت باز کنید. اگر چه ممکن است که دانستن برخی حقایق شما را ناراحت کند اما در نهایت ارزشش را دارد. امروز فرصت صحبت با فردی که بدان علاقه دارید برایتان فراهم می شود، بنابراین هر چه در دل دارید را صادقانه به زبان آورید. یکی از اطرافیان تان حسادت شما را برانگیخته، از این فرصت برای ایجاد تغییری در زندگی تان استفاده کنید. به داشته هایتان عادت نکنید قدرشان را بدانید تا شادتر زندگی کنید. انجام یک معامله برای مدتی از نظر مالی نگرانتان خواهد کرد، بهتر است به جای دل نگرانی به فکر راه حل باشید. به شخصی که چندبار عذرخواهی کرده و به دنبال جبران گذشته است فرصتی دوباره بدهید اما چشم و گوشتان باز باشد.

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. توجه خود را از اعضای خانواده دریغ نکنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

فال روزانه فردا آبان (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

حال که باید تصمیمات مهمی در زندگی تان بگیرید، نشسته اید و تنها نگاه می کنید. حتما لازم نیست که باری سنگین بلند کنید، قدم های کوچک هم می تواند گاهی تاثیرات بزرگی بر جای بگذارند. از آنجا که شما توانایی برقراری ارتباطی موثر را با دیگران دارید، به سرعت می توانید در راهتان پیشرفت کنید. فقط کافی است از حرکت باز نایستید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. به زودی فرصت شغلی که می خواستید برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید. البته قبل از جواب مثبت دادن، خوب در مورد آن تحقیق کنید و دست پر قدم بردارید. به خودتان باور داشته باشید در مورد بحث های اخیر اگر فکر می کنید حق با شماست پای خواسته تان بایستید. دنبال یک مسئله مالی را بگیرید و با چند مشاور صحبت کنید. برای یک رقابت کاری یا تحصیلی خودتان را آماده کنید، شما لایق پیشرفت هستید و حالا بهترین زمان است.

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که با ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و ایشان را تحت فشار قرار ندهید. انسان مردم‌داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستان‌تان را بیشتر کنید.  پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

 

فال روزانه فردا آذر (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

در محیط کار و حتی روابط تان، اگر نتوانید ایده ها و افکار دیگران را بپذیرید، پس از مدتی زاویه دیدتان محدود می شود که این تنها به ضرر خودتان است. بنابراین ذهن تان را باز و به ایده های دیگران نیز احترام بگذارید. شما قدرت فوق العاده ای برای جذب دیگران دارید. بنابراین نباید بیهوده وقت تان را تلف کنید. اگر در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، نگران نشوید. گاهی همین مشکلات موجب نزدیکی و صمیمیت شما بهم می شود. در رابطه احساسی تان یک هدیه کوچک، یک شاخه گل بخرید و دلخوری طرف مقابلتان را برطرف کنید. برای عملی کردن تصمیمی دودل هستید. از شخصی در اطرافتان که پشت سر دیگران حرف می زند و مسائل مهم زندگی شان را برای شما تعریف می کند دوری کنید، او از شما هم پیش دیگران حرف می زند.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. به فکر شکار فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد باشید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند.  زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود. قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی را برای همسر یا عشق ‌زندگیتان انجام دهید، مطمئن باشید عشق‌ زندگیتان از انجام این کار در کنار شما لذت می‌برد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهد کرد. سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز سعی کنید که تن به کارهایی که بدان ها علاقه ای ندارید، ندهید. اعتقادات خود را حفظ کنید و قوی باشید، در غیر این صورت در شرایطی قرار خواهید گرفت که هیچ فایده ای برایتان ندارد. شما در مواقع ناراحتی هیچ کنترلی بر خودتان ندارید. اما بهتر است که این عادت را ترک کنید چون ممکن است در ناراحتی کاری انجام دهید که جای هیچ برگشتی نداشت باشد. فردی دست دوستی به سمت تان دراز کرده، بهتر است که قبل از فشردن او، خوب در موردش تحقیق کنید زیرا هر کسی قابل اعتماد نیست. به شخصی برای رسیدن به خواسته اش کمک خواهید کرد. شنیدن یک خبر شما را با انجام تصمیمی که گرفته اید امیدوارتر می کند اما بهتر است فعلا در مورد آن با دیگران صحبت نکنید. شخصی برای رسیدن به خواسته اش خواسته شما را نادیده می گیرد، این بار می گذرد اما ارتباطتان را با این شخص کم و کم تر کنید.

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید. فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. رسیدگی بیش‌ازحد به اعضای خانواده را کنار بگذارید و کمی به فکر خودتان باشید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندیهایتان بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما فرد سخت کوشی هستید اما مدتی ست که انگیزه کار کردن ندارید . منتظر نباشید که دیگران این انگیزه را در شما ایجاد کنند، شما خودتان باید به دنبال آن بدوید و به دست اش آورید. در رابطه عاطفی بهتر است که عواطف خودتان را کنترل کنید. امروز احتیاج دارید که روی مشکلات تان تمرکز کنید. یادتان باشد که رابطه عاطفی نباید شما را محدود کند طوری که احساس کنید در قفسی گیر افتاده اید. به فضای شخصی شریک زندگی تان تجاوز نکنید تا او نیز با شما چنین رفتاری نکند. در محیط کار خبری می شنوید که نگرانتان می کند، این خبر را از این گوش بگیرید و از آن گوش به در کنید، در کارتان تاثیری نخواهد گذاشت. برای انجام یک کار یا معامله دست دست نکنید تا زمان مفید را از دست ندهید. جایی از شما تعریف می کنند که به گوشتان می رسد و خوشخالتان می کند.

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرفیان وجود دارد.  فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  اهمیت چندانی به اعضای خانواده نمی‌دهید و از اهل منزل دوری می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری برای شما به دنبال ندارد. از امروز توجه بیشتری به اهل منزل داشته باشید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. مسئولیت مهمی به دوش شما سپرده می‌شود. تمامی تلاش خود را برای انجام هرچه‌بهتر این مسئولیت به کار گیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.

 

فال روزانه فردا اسفند (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما برای رسیدن به اهداف تان مدام به این سو و آن سو می پرید اما درست در آن جایی که اصلا انتظارش را ندارید، دری به سوی تان گشوده می شود که زندگی شما را دگرگون می کند. منتظر پیغامی از طرف فردی هستید، به زودی خبر خوبی از زبان او خواهید شنید اما بعد از آن وظیفه شماست که قدم بعدی را بردارید. برای سوال هایی که در ذهن تان بوجود می آید، تا به جواب نرسیدید، دست از تلاش برندارید. شریک زندگی تان منتظر حرکتی از جانب شماست اما غرورتان مانع آن می شود. بهتر است که غرورتان را کنار بگذارید و ببینید که چه فرصت های تازه و زیبایی برایتان فراهم می شود. ار حساسیت‌تان کم کنید تا با شنیدن هر حرفی بهتان بر نخورد، ادامه این رفتار دوستان را از اطرافتان پراکنده می کند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید، این تصمیم را با عقلتان بگیرید و روزگار را به هردویتان سخت نکنید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هرچه زودتر برنامه ریزی کنید.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.  بیش‌از‌حد کار می‌‌کنید و همیشه در فکر راههایی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هستید. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه اجازه ندهید گرفتاری‌های کاری میان شما و اعضای خانواده فاصله بیندازد

مطالب مرتبط