آب پاکی انجمن ملی حمایت از مصرف کننده روی دست دلالان محصولات خارجی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که ممنوعیت واردات محصولات خارجی لوازم خانگی چندوقتی است که محل بحث بسیاری از کارشناسان بوده اما همچنان شاهد فعالیت یکی دو برند قدیمی کره ای در داخل کشور بودیم که به تازگی شاهد جمع آوری تبلیغات آنها از ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که ممنوعیت واردات محصولات خارجی لوازم خانگی چندوقتی است که محل بحث بسیاری از کارشناسان بوده اما همچنان شاهد فعالیت یکی دو برند قدیمی کره ای در داخل کشور بودیم که به تازگی شاهد جمع آوری تبلیغات آنها از سطح شهرها هستیم. بدون شک پیام رهبر انقلاب باید فصل الخاطاب قرار گیرد اما نگاه به برخی از محصولات موجود در بازار لوازرم خانگی کشور این سؤال را مطرح میکند که آیا این برندها تأکید رهبر انقلاب را متوجه نشده اند و یا اینکه سیاست دیگری را در پیش دارند در هر صورت آنچه که پیام رهبر انقلاب برمی آید ممنوعیت واردات لوازم خانگی و توقف فعالیت برندهای خارجی موجود در بازار است. به همین منظور و در راستای یادآوری نکات سخنان رهبری و در جهت تقریر آن امروز انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اطلاعیه ای را صادر و در آن آب پاکی را روی دست دلالان لوازم خانگی و تحریف کنندگان واقعیت ریخت در این اطلاعیه آمده است؛

در راستای اجرای بند یک ماده ۱۲ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان بدین وسیله به اطلاع عموم مردم و مصرف کنندگان محترم می رساند در حال حاضر واردات هرگونه لوازم خانگی خارجی با نشان تجاری و ساخت کشور کره جنوبی به داخل کشور ممنوع است و شرکت‌های خارجی نیز به دلیل تبعیت از تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده به ملت ایران هیچ تولیدی در داخل کشور ندارند.
لذا ورود لوازم خانگی با برندهای کره ای به داخل کشور و عرضه آن در بازار بعد از اعمال ممنوعیت واردات قاچاق محسوب شده و خرید و فروش آن ممنوع است همچنین لوازم خانگی تولید داخل که به هر نحو با برچسب برند خارجی در بازار عرضه می شوند نیز فاقد اصالت خارجی و فاقد تکنولوژی روز شرکت صاحب برند خارجی هستند.
شایسته است مصرف کنندگان محترم به منظور حمایت از کالاهای تولید داخل و ارزش نهادن به تلاش کارگران و مهندسان و تولید گران ایرانی به برندهای خارجی موجود در بازار اعتماد نکنند و از خرید این قبیل کالاهای خارجی اجتناب نمایند.

انجمن ملی حمایت از مصرف کننده 2

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار