آخرین آمار جهانی کرونا / رکورد باور نکردنی آمریکا

به گزارش رصد روز ، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۱۰ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۷۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۲۴ هزار و ۱۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌ان...

به گزارش رصد روز ، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۱۰ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۷۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۲۴ هزار و ۱۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۰۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۲۳۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۸۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۱ هزار و ۴۸۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۷ هزار و ۹۸۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۳۵۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۶۱ هزار و ۹۹۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌ عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶ هزار و ۷۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۶۱ هزار و ۱۶۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹ هزار و ۶۸۳ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای هند، اسپانیا، پرو، شیلی و انگلیس نیز به ترتیب با ۶۲۷ هزار و ۱۶۸، ۲۹۷ هزار و ۱۸۳، ۲۹۲ هزار و ۴، ۲۸۴ هزار و ۵۴۱ و ۲۸۳ هزار و ۷۵۷ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۲۴۰ هزار و ۹۶۱ و مکزیک با ۲۳۸ هزار و ۵۱۱ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به ‌‌ترتیب با یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۱، ۹۱۶ هزار و ۱۴۷ و ۴۲۸ هزار و ۹۷۸ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۳ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

 

تسنیم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار