آخرین وضعیت مازیار فلاحی در اوکراین

به گزارش رصد روز ، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که بخشی از تصویر پروفایل صفحه اجتماعی خود را به رنگ پرچم اوکراین درآورده و در آن کشور حضور دارد باعث نگرانی بسیاری از دنبال کنندگان خود شد. آخرین وضعیت مازیار فلاحی در اوکراین نشان میدهد علیرغ...

به گزارش رصد روز ، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که بخشی از تصویر پروفایل صفحه اجتماعی خود را به رنگ پرچم اوکراین درآورده و در آن کشور حضور دارد باعث نگرانی بسیاری از دنبال کنندگان خود شد. آخرین وضعیت مازیار فلاحی در اوکراین نشان میدهد علیرغم اینکه این چهره هنوز از اوکراین خارج نشده اما در یک استوری از حال خوب خود خبر داد و نوشت ما حالمان خوب است نگران نباشید.

تصویر پروفایل مازیار فلاحی

او متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران متولد شد خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا میباشد.
فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است همزمان با دانشگاه از سال ۷۳ تا ۷۵ دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.
فلاحی به طور حرفه ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند. فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییزکودکی ” منتشر کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار