آغاز پایلوت واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا!

در حالی که بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال از امروز در کل کشور آغاز شده است، افراد ۵۰ سال به بالا می‌توانند به صورت پایلوت در شهرستان نظرآباد استان البرز واکسن دریافت کنند.

به گزارش رصد روز ، پانته آعینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد گفت: طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان به صورت پایلوت از صبح امروز آغاز شد.

وی بیان کرد: طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۵۰ سال به بالا در استان البرز به صورت پایلوت از صبح امروز به مدت دو روز دامه دارد.

عینی افزود: در این مرحله از واکسیناسیون نیاز به نوبت دهی قبلی یا دریافت پیامک نیست و همه افراد بالای ۵۰ سال برای دریافت واکسن کرونا می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر به مراکز روستایی احمدآباد، تنکمان، نجم آباد و از ساعت ۸ الی ۲۳ شب به مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان نظرآباد واقع در شهرک سیدجمالدین خیابان نواب صفوی انتهای بلوار ولایت سالن ورزشی تختی مراجعه کنند .

این در حالی است که سامانه salamat.gov.ir از امروز برای ثبت‌نام متولدین ۱۳۴۰ (افراد ۶۰ سال به بالا)، به منظور ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا، بازگشایی شده است.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت در این مورد با اشاره به اینکه با احتساب واکسن‌های وارداتی، هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود ندارد، گفت: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند. چون واکسیناسیون‌ افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند تا ۲۵ تیر تمام می‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط