آمار کرونا ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶۶ نفر دیگر به آمار قربانیان کرونا اضافه شد

آمار کرونا 22 تیر 1400 از 166 قربانی شدن 166 تفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید19 خبر می دهد و 22 هزار و 750 بیمار جدید نیز به این ویروس مبتلا شدند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا ۲۲ تیر ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۱۶۶ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

این در حالی است که تاکنون تعداد دریافت کنندگان دز اول واکسن کرونا به ۵ میلیون و ۱۰۱ هزار نفر می‌رسد و تعداد افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند نیز دو میلیون و ۱۶۹ هزار و ۶۷ نفر را نشان می دهد.

 

جزئیات آمار کرونا ۲۲ تیر ۱۴۰۰

همچنین طی شبانه روز گذشته از مجموع بیماران شناسایی شده ۲ هزار و ۳۹۹ نفر بستری شدند با این حساب مجموع افرادی که از ابتدا تاکنون به کرونا مبتلا شدند به رقم ۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۹ نفر رسید.
همچنین مجموع فوت شدگان بر اثر این ویروس نیز به ۸۶ هزار و ۷۲۷ افزایش یافت.

آمارها حکایت از بهبود سه میلیون و ۵۶ هزار و ۱۶۰ نفر خبر می دهد که برخی از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها نیز ۳ هزار و ۸۶۶ از مبتلایان به این ویروس را در خود جای داده اند.
تعداد آزمایشات تشخیصی کووید۱۹ به ۲۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۲۲۰ آزمایش رسید که در شهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است.

تعداد شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند نیز رقم ۱۴۳ شهر را نشان می دهد همچنین ۱۸۶ و ۱۱۹ شهر به ترتیب در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفته اند. آمارها در خصوص تزریق واکسن نیز حکایت از این دارد که مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۲۵۷ دز رسیده است که با آمار ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۴ هزار دز واکسن در کشور به افراد تزریق شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار