آمار کرونا ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۲۰۱ قربانی دیگر در کام کرونا

آمار کرونا 24 تیر 1400 از قربانی شدن 201 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید۱۹ خبر می دهد و ۲۳ هزار و 655 بیمار جدید نیز به این ویروس مبتلا شدند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا ۲۴ تیر ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۲۰۱ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ هزار و ۶۵۵ بیمار جدید به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

این در حالی است که تاکنون تعداد دریافت کنندگان دز اول واکسن کرونا به ۵ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۴۱ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند نیز دو میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۳ نفر را نشان می دهد.

 

جزئیات آمار کرونا ۲۴ تیر ۱۴۰۰

همچنین طی شبانه روز گذشته از مجموع بیماران شناسایی شده ۲ هزار و ۵۵۲ نفر بستری شدند با این حساب مجموع افرادی که از ابتدا تاکنون به کرونا مبتلا شدند به رقم ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۵ نفر رسید.
همچنین مجموع فوت شدگان بر اثر این ویروس نیز به ۸۶ هزار و ۵۹۲ افزایش یافت.

آمارها حکایت از بهبود سه میلیون و ۸۶ هزار و ۱۷ نفر خبر می دهد که برخی از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها نیز ۴ هزار و ۶۴ نفر از مبتلایان به این ویروس را در خود جای داده اند.
تعداد آزمایشات تشخیصی کووید۱۹ به ۲۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۱۹ آزمایش رسید که در شهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است.

تعداد شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند نیز رقم ۱۶۹ شهر را نشان می دهد همچنین ۱۶۶ و ۱۱۳ شهر به ترتیب در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفته اند. آمارها در خصوص تزریق واکسن نیز حکایت از این دارد که مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۳۴ دز رسیده است که با آمار ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۳ هزار و ۸۱۸ دز واکسن در کشور به افراد تزریق شد.

 

آمار کرونا 24 تیر 1400

 

 

مطالب مرتبط