ادای دین به رفاقت با طعم انتصابات خانوادگی در گروه سرمایه گذاری مسکن

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن پس از ادای دین به رفاقت برخی افراد و انتصاب آنها به سمت مدیریت شرکتهای زیرمجموعه، برای اثبات رفاقت بیشتر خواهر و خواهرخانم این افراد را نیز در شرکتهای زیرمجموعه مشغول به کار کرد.

به گزارش رصد روز، مدیرعامل ثمسکن بعد از روی کارآمدن و نشستن بر صندلی مدیرعاملی دو نفر را به مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز و شرکت سرمایه گذاری مهندسین مشاور منصوب کرد.

هر چند برخی شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است یکی از این انتصابات بخاطر رفاقت مدیرعامل با مدیر منصوب شده از سال ها قبل در سازمان نظام مهندسین است و دیگر انتصاب نیز به واسطه هم استانی بودن است اما نکته مهم این است بعد از چندی خواهر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز و خواهرخانم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مهندسین مشاور در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال استخدام و مشغول بکار می شوند.

 

گفتنیست استخدام خواهر خانم مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور در زمان مدیرعاملی محمدرضا جواهری تفتی در شرکت سرمایه گذاری مسکن و استخدام خواهر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز نیز در زمان ریاست آقای جواهری در هیات مدیره شرکت گروه مالی بانک مسکن رقم خورده است.

حال این سوال باید پاسخ داده شود که اولا دلیل انتصاب آن دو فرد متکی بر صلاحیت های اجرایی آن افراد بوده یا رفاقت و هم استانی بودن و انتصاب خواهر و خواهرخانم این افراد نیز بر حسب چه شاخص هایی صورت گرفته است

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط