ادعای پوچ و جنجالی احسان کرمی!

شب گذشته احسان کرمی در شبکه من و تو مصاحبه داشت که در این مصاحبه یک ادعای جنجالی داشت.   به گزارش رصد روز، ااحسان کرمی که چندی پیش به همراه برزو ارجمند برای اجرای نمایش «پازل» به خارج از کشور رفته بود، دیروز در شبکه فارسی زبان «من و ...

شب گذشته احسان کرمی در شبکه من و تو مصاحبه داشت که در این مصاحبه یک ادعای جنجالی داشت.

 

به گزارش رصد روز، ااحسان کرمی که چندی پیش به همراه برزو ارجمند برای اجرای نمایش «پازل» به خارج از کشور رفته بود، دیروز در شبکه فارسی زبان «من و تو» حضور یافت.

در گفتگویش با شبکه «من و تو»، مدعی شده است که خودش هم تا یک هفته قبل نمی دانسته که از این شبکه سر در می آورد.

این ادعا و حرف احسان کرمی برای کمتر کسی باورکردنی است.

حضور احسان کرمی مجری مشهور صدا و سیما و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» که به عنوان خواننده و بازیگر هم فعالیت می کرد در شبکه‌ «من و تو»، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.

احسان کرمی در دو سال اخیر به یکی از هنرمندان منتقد وضع موجود کشور تبدیل شده بود و درباره مسائل مختلف اظهار نظر می‌کرد. حضور او در این شبکه از سوی برخی به عنوان پیوستن و همکاری او با شبکه «من و تو» تعبیر شده است.

احسان کرمی ۴۲ ساله، زمانی در رادیو و تلویزیون ایران به عنوان مجری فعالیت داشت اما در سال های اخیر بیشتر در خارج از کشور به سر می بُرد. ماجرای حضور او در عروسی ساسی مانکن حواشی بسیاری برای او به وجود آورد.

او کارش را با رادیو آغاز کرد و در ادامه به تلویزیون پیوست. با این حال در سال های اخیر صداوسیما با او قطع همکاری کرده بود و بیشتر فعالیت های احسان کرمی به حضور در پروژه های شبکه نمایش خانگی و تئاتر محدود می شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار