ارتقاء واحد «مدیریت حراست»گروه توسعه ملی به «دفتر مرکزی حراست»

مدیرعامل گروه توسعه ملی در حکمی، محسن الیاسی آغ چشمه را به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست منصوب کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعهملی،مدیریت حراست گروه توسعه ملی به دفتر مرکزی حراست ارتقاء یافت که در همین راستا، با حکم...

مدیرعامل گروه توسعه ملی در حکمی، محسن الیاسی آغ چشمه را به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست منصوب کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعهملی،مدیریت حراست گروه توسعه ملی به دفتر مرکزی حراست ارتقاء یافت که در همین راستا، با حکم حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل گروه توسعه ملی، محسن الیاسی آغ چشمه به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی منصوب شد.

تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و راهبردی دفتر مرکزی حراست، شناسایی عوامل فساد اداری، مالی، اقتصادی ورسیدگی قاطع به تخلفات در گروه و شرکت های تابعه، انتصاب مدیران حراست شرکت های تابعه و نظارت بر عملکرد آنها، ساماندهی واحدهای حراست در شرکت های تابعه و نظارت بر فرایند انتصاب مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و سایر مشاغل حساس در شرکتهای تابعه از اولویت هایی است که در حکم صادره از سوی مدیرعامل گروه توسعه ملی به آنها اشاره شده است.

محسن الیاسی آغ چشمه، دانش آموخته دکترای مدیریت بوده و از جمله سوابق دیگر وی می توان به مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمانگسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، مدیر حراست موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، مدیر حراست معاونت صنایع وزارتصمت و مدیر حراست مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران اشاره کرد.

تدریس در دانشگاه و تالیف کتب نیز از جمله فعالیتهای آموزشی ایشان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار