ارزش روز سهام عدالت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ارزش روز دارا یکم ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارزش روز سهام عدالت 27 اردیبهشت 1400 و ارزش روز دارا یکم 27 اردیبهشت 1400 امروز به ترتیب با کاهش ۱.۶ و ۱.۶۶ درصدی همراه بود.

به گزارش رصد روز ، ارزش روز سهام عدالت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و ارزش روز دارا یکم ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ امروز به ترتیب با کاهش ۱.۶ و ۱.۶۶ درصدی همراه بود. ارزش دارایی سهام عدالت در حالی امروز کاهش داشت

امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص کل در سومین روز کاری در هفته جاری همچون روز گذشته، منفی و سرخپوش آغاز به کار کرد و در پایان معاملات، بدلیل عرضه در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز موجب نزول ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن به کانال یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۶۷۱ واحد شد. نماد‌های کوچک بازار بورس نیز شرایط خوبی نداشتند و شاخص کل هم وزن بورس نیز ۴۱۳۵ واحد افت کرد.
شاخص کل ۱.۱۹ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۱ درصد افت کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم این کاهش را رقم زدند.
«فملی»، «فولاد» و «وامید» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.
«خساپا»، «خودرو»، «فملی» هم سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
افت بورس بر روی قیمت سهام نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن‌ها را نیز کاهشی کرد.

ارزش روز سهام عدالت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۳۵۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۲۸ هزار و ۲۱۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع ارزش دارایی سهام عدالت با تغییراتی همراه بود و ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۶۱۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش روز دارا یکم ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار