ارزش سهام عدالت امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 15 اردیبهشت 1400 و ارزش دارا یکم 15 اردیبهشت 1400 به ترتیب با افزایش 9.8 و 2.23 درصدی همراه بودند. شاخص هم وزن نیز امروز 177 کاهش داشت.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز  ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ترتیب با افزایش ۹.۸ و ۲.۲۳ درصدی همراه بودند. شاخص هم وزن نیز امروز ۱۷۷ کاهش داشت.

بازار بورس صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ کار خود را تحت تاثیر اخبار مختلفی مثل تصویب حمایت‌های ۷+۳ در شورای سران قوا و انتشار اوراق اختیار فروش تبعی، در مسیر صعودی آغاز کرد به طوری که بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات، شاخص کل در حد دو هزار و ۳۰۰ واحد رشد کرده و به محدوده یک میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید و در پایان معاملات با رشد ۵ هزار و ۲۰۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۴۹ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۴۵ درصد افزایش داشت و شاخص هم‌وزن ۰.۴ درصد افت کرد. «فملی»، «وپاسار» و «فولاد» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «شپنا»، «رمپنا» و «شتران» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.
همچنین سه نماد «فملی»، «خودرو» و «وبملت» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت امروز  ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۹۷۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۹.۸ درصد معادل ۶۸۵ هزار و ۴۸۱ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۸۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۷۹۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۸۶۲ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار