ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ اسفند ماه ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار بورس همزمان با افت ۰.۷۲ درصدی شاخص، ارزش سهام عدالت با کاهش ۱.۶ درصدی حدود ۱۳۰ هزار تومان افت کرد و به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان رسید.

به گزارش رصد روز، بورس در ادامه روند نزولی روز‌ها و هفته‌های اخیر خود، امروز هم کار خود را با کاهش ارزش سهام شرکت‌ها آغاز کرد و با ریزش ۲۴۵۰ واحدی شروع شد و شاخص کل بورس را به ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱ هزار واحد رساند و این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی معادل ۰.۷۲ درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

امروز نماد وسپهر، کزغال، رافزا، کرمان، دسانکو، گکوثر و آریا در گروه نماد‌های پُر تراکنش قرار گرفتند و نماد‌های موثر در افت شاخص هم فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بود و نماد تازه عرضه اولیه شده اپال با ۳۸۹ واحد رشد، مانع افت بیشتر شاخص شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۸۷۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۳۰ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۱۲۵ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۲۳۴ تومان معامله شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

نبض بورس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار