ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ بهمن ماه ۹۹

شاخص کل بورس تهران پس از پشت سر گذاشتن سه روز مثبت ابتدای هفته، دیروز و امروز با افت مواجه شد، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته با روندی منفی همراه بود و ۲.۴ درصد کاهش یافت این افت به دلیل روند کاهش...

به گزارش رصد روز،شاخص کل بورس در ابتدایی معاملات امروز روندی نزولی داشت و در آغاز معاملات بازار سرمایه با ریزش بیش از ۱۸هزار واحد، کانال۱.۲ میلیون واحد را از دست داد و به کانال ۱.۱ میلیونی سقوط کرد.
اما در ادامه معاملات مسیر نزولی شاخص تغییر کرد و شرایط کمی بهتر شد. در نهایت شاخص کل با افت ۷ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲۱۵۰ هزار واحدی به رقم ۴۲۴ هزار و ۷۱۹ واحدی رسید.
در پایان معاملات امروز نماد‌های شستا، شتران، شپنا، خساپا، خودرو، ولپارس و خگستر پر تراکنش‌های بازار بودند. نماد‌های فارس، فملی، شستا، شپنا، خودرو، حکشتی و رمپنا بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.
همچنین نماد‌های پالایش، دارایکم، شستا، شپنا، شتران و خساپا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.
ارزش سهام عدالت برخلاف روز‌های گذشته که با روندی افزایشی همراه بود، همانند دیروز کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

امروز (۸ بهمن ۹۹) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با کاهش نسبت به روز قبل مواجه شد و به ۸ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۴ درصد (۳۵ هزار و ۸۵۱ تومان) کاهش یافت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ بهمن ماه ۹۹

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ بهمن ماه ۹۹

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۱۵۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۱۲ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ بهمن ماه ۹۹

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ بهمن ماه ۹۹

نبض بورس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار