ارزش سهام عدالت ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 11 خرداد 1400 و ارزش دارا یکم 11 خرداد 1400 امروز تغییرات منفی را ثبت کردند تا ارزش آنها تنها دو روز بعد از سبزپوشی شاخص مجدد کاهش داشته باشد.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ امروز تغییرات منفی را ثبت کردند تا ارزش آنها تنها دو روز بعد از سبزپوشی شاخص مجدد کاهش داشته باشد.

شاخص بورس مسیر ابتدای هفته خود را تغییر داد و در مدار نزولی قرار گرفت بعد از سبزپوشی در ۴ روز متوالی، امروز سرخپوش شد، اما بعد از گذشت چند دقیقه از معاملات شاهد معکوس شدن روند بازار، جمع‌آوری صف‌های فروش و سبزشدن تعدادی از نماد‌ها بودیم. اما در نیمه بازار دوباره روند حرکت بورس تغییر نمود و شاخص کل افت کرد. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ با کاهش ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.. امروز شاخص کل ۰.۹۵ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۶۶ درصد کاهش پیدا کرد که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم روند نزولی داشتند. امروز «فملی»، «فولاد» و «وبملت» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شپنا صدرنشین است و غزر و برکت در رتبه‌های بعدی هستند.

ارزش سهام عدالت ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۹ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۴۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۰۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

آخرین اخبار