ارزش سهام عدالت ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 11 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 11 فروردین 1400 رو به کاهش گذاشت. سهام عدالت و دارا یکم به ترتیب 1.4 و 3.1 درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ رو به کاهش گذاشت. سهام عدالت و دارا یکم به ترتیب ۱.۴ و ۳.۱ درصد کاهش پیدا کرد. شروع معاملات امروز بازار سهام با عرضه در شاخص سازان همراه شد و شاخص کل کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد و در پایان شاخص کل بورس تهران با افت ۸ هزار و ۶۵۰ واحدی معادل ۰.۶۶ درصد در ارتفاع یک میلیون ۲۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز ۱۹۳ واحد نزول کرد و ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ واحد را ثبت کرد.
فملی، فولاد و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. برکت، فاراک و سپ نیز سه نماد با تاثیرگذاری مثبت بر شاخص کل بودند.
در سه روز معاملاتی گذشته سال ۱۴۰۰ نیز ارزش سهام عدالت کاهشی بود، اما نوسان سهام عدالت محدود بود

 

ارزش سهام عدالت ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۱۶ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۴ درصد معادل ۱۲۹ هزار و ۲۱۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۶۹ تومان رسیده است.

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

آخرین صورتحساب سهام عدالت در سال ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۳.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۶۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۹۳۹ تومان معامله شد.

 ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

آخرین صورتحساب سهام عدالت در سال ۱۴۰۰

مطالب مرتبط