ارزش سهام عدالت ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 14 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 14 فروردین 1400 در روزی که شاخص کل با ریزش بیش از 11 هزار و 600 واحدی روبرو بود با کاهش روبرو شدند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در روزی که شاخص کل با ریزش بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی روبرو بود با کاهش روبرو شدند. روز جدی معاملات بورس بعد از تعطیلات با کاهش قابل توجه شاخص کل روبرو بود. نمادهای فولاد ، فملی ، شستا ، فارس ، کچاد ، شپنا و پارس در بازار بورس بیشترین اثرگذاری را در سقوط شاخص داشتند که در این بین سهم فولاد از همه بیشتر بود.

در بین نمادهای پرتراکنش بازار بورس به برکت و اپال می رسیم و پس از آن ها نیز شستا و فاراک دیده می شود. در بازار فرابورس نیز آریا ، بپاس ، زاگرس ، صبا ، شگویا ، مارون و هرمز بیشترین اثرگذاری را داشتند که البته وزنه آریا در این میان از بقیه سنگین تر بود. در بین نمادهای پرمعامله رافزا ، بپیوند ، آریا ، مادیرا ، بگیلان ، ومعلم و بپاس حضور دارند.

 

ارزش سهام عدالت ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۶ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۳.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۵۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۰۷ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟

 

 

 

 

مطالب مرتبط