ارزش سهام عدالت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 15 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 15 فروردین 1400 با ریزش بیش از 13 هزار و 400 واحدی شاخص کل به ترتیب  ۱.۳ درصد و ۳.۸۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش رصد روز  ، ارزش سهام عدالت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی شاخص کل به ترتیب  ۱.۳ درصد و ۳.۸۶ درصد کاهش یافت. امروز و در دومین روز هفته شاخص کل با کاهشی قابل توجه روبرو شد و در نهایت امروز به یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحد رسید. امروز در بازار بورس نمادهای فولاد ، فملی ، فارس ، شستا ، کگل ، کچاد و شپنا بیشترین اثرگذاری را روی شاخص کل داشتند که در این بین مانند روز گذشته سهم فولاد در ریزش شاخص از همه بیشتر بود. نمادهای برکت ، اپال ، شستا ، رانفور ، حکشتی ، سینا و بوعلی نیز جرو پرتراکنش ها بودند.

 

ارزش سهام عدالت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۴۱ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۲۱ هزار و ۹۱۵ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۸۴ تومان رسیده است.

قیمت روز سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

قیمت روز سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۳.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار تومان معامله شد.

قیمت روز سهام عدالت چقدر شد؟

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار