ارزش سهام عدالت ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 16 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 16 فروردین 1400 در روزیکه شاخص با ریزش بیش از 6 هزار و 700 واحدی روبرو بود بع ترتیب با کاهش ۰.۸ درصد و افزایش ۱.۵ درصدی روبرو شدند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در روزیکه شاخص با ریزش بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ واحدی روبرو بود بع ترتیب با کاهش ۰.۸ درصد و افزایش ۱.۵ درصدی روبرو شدند. امروز در شرایطی که شاخص هم وزن مانند شاخص کل منفی بود فولاد ، شستا ، فملی ، فارس ، کچاد ، شپنا و وبملت نمادهای تأثیرگذار بازار سرمایه بودند که البته سهم فولاد مانند دو روز ابتدای معاملات در ریزش شاخص از همه پر رنگ تر بود. در این میان شستا و کچاد نمادهای سبز تأثیرگذار بودند اما باز هم اتفاقی که فعالان بازار سرمایه را شاد کند نیفتاد. طبق پیش بینی ها شاخص امروز هم منفی بود نمادهای پرتراکنش بازار سرمایه شستا ، شپنا ، اپال ، فملی ، شتران ، فولاد و شبندر بود.

 

ارزش سهام عدالت ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۴۱ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش دارا یکم ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۱.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۱۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد.

مطالب مرتبط