ارزش سهام عدالت ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 17 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 17 فروردین 1400 با ریزش 1934 واحدی شاخص کل به ترتیب کاهش ۰.۸ درصد و افزایش ۱.۶۳ درصدی را ثبت کردند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ با ریزش ۱۹۳۴ واحدی شاخص کل به ترتیب کاهش ۰.۸ درصد و افزایش ۱.۶۳ درصدی را ثبت کردند. در ادامه معامالات هفته جاری و در روز وسط هفته و در شرایطی که معاملات امروز برای باقی ماندن شاخص کل در سطح حمایتی امیدوار کننده بسیار خائز اهمیت بود شاخص کل با کاهش بیش از ۱۹۰۰ واحدی به یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز ۶۰۶ واحد کاهش را پشت سر گذاشت. در این بین نماد کچاد از بازار بورس تأثیر قابل توجهی در شاخص داشت و با ۸۳۳ واحد افزایش در قیمت پایانی ۲۳.۶۷۰ ریال بسته شد. سایر نمادهای تأثیرگذار در بازار بورس شستا ، تاپیکو ، شتران ، فولاد ، وغدیر و فایرا بودند و پرتراکنش ترین نماد امروز بازار سرمایه نماد برکت با ۲۰ هزار و ۱۴۲ معامله دیده می شود. میدکو در بازار فرابورس با ۱۶.۵۶ واحد افزایش بیشترین تأثیرگذاری را این بازار داشت و بپیوند نیز با ۵ هزار و ۳۵۱ معامله پرتراکنش ترین نماد فرابورسی بود.

 

ارزش سهام عدالت ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۶ هزار و ۶۱۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۱.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۴۲۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

 

مطالب مرتبط