ارزش سهام عدالت ۱۸ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۱۸ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 18 اسفند 99 با توجه به رشد شاخص رو به افزایش گذاشت. بعد از مدتها ارزش سهام عدالت با حرکتی رو به رشد همراه شد و باید امیدوار بود که طبق نظر برخی کارشناسان این موضوع استمرار داشته باشد. ارزش دارا یکم 18 اسفند 99 نیز با روندی...

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۸ اسفند ۹۹ با توجه به رشد شاخص رو به افزایش گذاشت. بعد از مدتها ارزش سهام عدالت با حرکتی رو به رشد همراه شد و باید امیدوار بود که طبق نظر برخی کارشناسان این موضوع استمرار داشته باشد. ارزش دارا یکم ۱۸ اسفند ۹۹ نیز با روندی رو به رشد همراه بود.

بازار بورس امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ ماه همچون دیروز مثبت بود و اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص ساز با تقاضای بالایی همراه بودند و با روندی مثبت و صعودی آغاز بکار کردند و ادامه پیدا کرد به طوری که شاخص کل بورس امروز ۲۴ هزار و ۳۴۴ واحد رشد کرد و نهایتا این رقم به ۱ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.
همچنین نماد‌های کوچک بازار نیز امروز وضعیت خوبی داشتند و شاخص کل هم وزن نیز مثبت شد و با هزار و ۱۸۹ واحد افزایش به ۴۳۲ هزار و ۴۷ واحد رسید.
نماد‌های معاملاتی فولاد، فملی، شستا، فارس، شپنا، تاپیکو و وغدیر از مهمترین نماد‌های معاملاتی و تاثیر گذار بورس امروز بودند که همگی در مدار مثبت معامله شدند و تاثیر به سزایی بر رشد شاخص کل بورس امروز داشتند.

 ارزش سهام عدالت ۱۸ اسفند ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۳ درصد معادل ۲۳۸ هزار و ۳۵۲ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۶۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اسفند ماه ۹۹

ارزش دارا یکم ۱۸ اسفند ۹۹

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۴.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۶۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۳۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۸۴۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اسفند ماه ۹۹

نبض بورس 

مطالب مرتبط