ارزش سهام عدالت ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 18 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 18 فروردین 1400 در روزیکه شاخص بیش از 10 هزار و 800 واحد کاهش داشت به ترتیب کاهش 1.1 درصدی و 3.51 درصدی را ثبت کردند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در روزیکه شاخص بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد کاهش داشت به ترتیب کاهش ۱.۱ درصدی و ۳.۵۱ درصدی را ثبت کردند. در آخرین روز معامالات بورس در هفته جاری شاخص کل و شاخص هم وزن در ماراتن ریزش به ترتیب ۱۰.۸۸۸ و ۱.۲۵۶ واحد کاهش داشتند و در نتیجه شاخص کل به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.

امروز شاخص در حالی ریزش بیش از ۱۰ هزار واحدی را پشت سر گذاشت که نمادهای فولاد ، فملی ، شستا ، فارس ، کدما ، شپنا و تاپیکو نمادهای تأثیرگذار بازار بورس بودند و در بین نمادهای پرتراکنش نیز شستا ، فملی ، خزامیا ، اپال ، کدما ، امین و بوعلی دیه می شوند.

در بازار فرابورس نیز بپاس ، آریا ، میدکو ، کگهر ، وهور ، مارون و شگویا جرو تأثیرگذارها بودند و بپیوند نیز تأثیرگذارترین نماد این بازار بود.

 

ارزش سهام عدالت ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۹۶ هزار و ۹۵۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش دارا یکم ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۹۴ تومان معامله شد.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار