ارزش سهام عدالت ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 21 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 21 فروردین 1400 به ترتیب با کاهش  ۰.۹ درصد و ۳.۶۳ درصدی روبرو شدند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به ترتیب با کاهش  ۰.۹ درصد و ۳.۶۳ درصدی روبرو شدند. این اتفاق را در شرایطی شاهد هستیم که امروز شاخص کل با ریزش بیش از ۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد رسید. در این میان نماد فولاد همچنان تأثیرگذارترین نماد در ریزش شاخص دیده می شود و پس از آن نیز فملی ، شستا ، فارس ، کچاد ، شپنا و کگل نمادهای اثرگذار در وضعیت امروز شاخص بودند. نمادهای پرتراکنش بازار بورس نیز در ردیف های اول و دوم امین و آبادا دیده می شودند که جرو نمادهای سبز بازار نیز بودند. در بازار فرابورس نیز نماد آریا بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص داشت و نمادهای بپیوند و بگیلان نمادهای پرتراکنش این بازار بودند. حجم معاملات امروز بازار سرمایه به بیش از یک میلیارد و ۴۷۵ رسید و ارزش معاملات آن نیز بیش از ۱۶ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال بود.

 

ارزش سهام عدالت ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۱۹۸ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۹ درصد معادل ۷۷ هزار و ۸۰۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲ هزار و ۳۱۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در ۲۱ فرودین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت در ۲۱ فرودین ۱۴۰۰ چقدر شد؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار