ارزش سهام عدالت ۲۳ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۲۳ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 23 اسفند 99 رو به افزایش گذاشت. ارزش دارا یکم 23 اسفند 99 نیز با رشد خوبی همراه بود. قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۲.۷۲ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته همراه بود

به۹ گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۳ اسفند ۹۹ رو به افزایش گذاشت. امروز و در آغاز معاملات با توجه به روند رو به رشد شاخص شاهد افزایش ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی شاخص بودیم که در آن فارس ، کچاد ، فولاد ، فملی ، شپنا ، پارس و پارسیان بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند و در نمادهای پر بیینده نیز برکت ، اپال ، شپنا ، خودرو ، خساپا ، شستا و فولاد حضور داشتند. با این روند و با توجه به اینکه نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت جزو نمادهای شاخص ساز هستند امروز شاهد افزایش ارزش آن بودیم. ارزش دارا یکم ۲۳ اسفند ۹۹ نیز با رشد خوبی همراه بود.

 

ارزش سهام عدالت ۲۳ اسفند ۹۹

 

ارزش سهام عدالت در اولین روز از هفته معاملاتی جاری، ۲.۵درصد افزایش یافت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۰ اسفندماه)، ۲.۵درصد (۲۷۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۶۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۲۱هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۶۰هزار تومان رسیده است.

ارزش دارا یکم ۲۳ اسفند ۹۹

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۲.۷۲ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۴ هزار و ۶۸۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد.

ارزش واقعی سهام عدالت امروز چقدر شد؟
پیش بینی می شود با روند فعلی دارا یکم و سهام عدذالت تا پایان هفته به روند صعودی ادامه دهند اما باید این موضوع را در نظر گرفت که کاهش حجم خرید خصوصا در نمادهای شاخص ساز موج صعود آنها را با خطر روبرو می کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار