ارزش سهام عدالت ۲۴ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۲۴ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 24 اسفند 99 با رشد نزدیک به دو درصدی سهامداران رانش را خوشحال کرد. ارزش دارا یکم 24 اسفند 99 نیز با رشد نسبت به روز قبل همراه بود.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۴ اسفند ۹۹ با رشد نزدیک به دو درصدی سهامداران رانش را خوشحال کرد. ارزش دارا یکم ۲۴ اسفند ۹۹ نیز با رشد نسبت به روز قبل همراه بود. این اتفاقات در شرایطی رخ داد که امروز شاخص کل بورسش با رشد ۱۵ هزار واحدی به ا میلون و ۲۴۵ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۳۴ هزار و ۲۸۶ واحد تکیه زد که رشد ۱.۰۲۷ واحدی را ثبت کرد. در جریان معاملات امروز نماد فارس بیشترین تأثیر ار در شاخص کل داشت و در بین نمادهای فرابورسی نیز بپاس بیشترین تأثیر منفی و مارون بیشترین اثر مثبت را گذاشت. گفتنی است در بین نمادهای بورسی اپال تازه عرضه شده بیشترین میزان تراکنش را به خود اختصاص داد و چخزر در بین نمادهای فرابورسی در صدر پرتراکنش ها بود.

 

ارزش سهام عدالت ۲۴ اسفند ۹۹

 

این سبد در دومین روز از هفته معاملاتی جاری نیز با افزایش همراه بود.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد (۱۹۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۶۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۹۲هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۷۸هزار تومان رسیده است.

 

ارزش دارا یکم ۲۴ اسفند ۹۹

 

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۰.۶۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۴ هزار و ۷۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۴۴۶ تومان معامله شد.

افزایش ارزش سهام عدالت در بازار امروز

مطالب مرتبط