ارزش سهام عدالت ۲۵ اسفند ۹۹ / ارزش سهام عدالت ۲۵ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 25 اسفند 99 به همراه ارزش دارا یکم 25 اسفند 99 روند به به رشدی داشتند هرچند که این روند صعودی طبق پیش بینی مانند روزهای گذشته نبود

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۵ اسفند ۹۹ به همراه ارزش دارا یکم ۲۵ اسفند ۹۹ روند به به رشدی داشتند هرچند که این روند صعودی طبق پیش بینی مانند روزهای گذشته نبود اما اینکه ارزش سهام عدالت طی روزهای گذشته به هر شکل ممکن کمی از زیانهای قابل توجه وارده به سهامداران را کم کرد کمی جای تقدیر در بازاری دارد که دستکاری کردن آن حالا دیگر یک شائبه نیست بلکه یک واقعیت غیرقابل انکار است که گواه این موضوع پرونده عریض و طویل تخلفاتی است که برای متخلفان بورسی در دستگاه قضا تشکیل شد.

امروز شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۲۵۴ هزار واحد رسید که این موضوع در شاخص هم وزن ۵۴۵ واحد رشد بود که این مسئله باعث ۴۳۴ هزار و ۸۳۶ واحدی شدن شاخص هم وزن شد در نهایت امروز پر تراکنش ترین نماد بازار بورس را برکت به خود اختصاص داد و فارس نیز بیشترین تأثیر مثبت روی شاخص کل را داشت. در بازار فرابورس نیز دی پرتراکنش ترین نماد بازار بود و مارون بیشترین تأثیر مثبت را داشت.

 

ارزش سهام عدالت ۲۵ اسفند ۹۹ 

 

در پایان معاملات امروز نماد‌های برکت، غزر، اپال، خودرو، شپنا، خساپا و فملی پر تراکنش‌های بازار بودند. نماد‌های فارس، تاپیکو، کچاد، ومعادن، فخور، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت، رشد ۱.۷درصدی را در روز جاری ثبت کرد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد (۱۹۰هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۵۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۹۵۱هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۹۲هزار تومان رسیده است.

 

 

ارزش دارا یکم ۲۵ اسفند ۹۹ 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۷ درصدی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۵۷۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار