ارزش سهام عدالت ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 25 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 25 فروردین 1400 در آخرین روز معاملاتی هفته به ترتیب با کاهش ۰.۳ و ۱.۷۳ درصدی روبرو شد.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در آخرین روز معاملاتی هفته به ترتیب با کاهش ۰.۳ و ۱.۷۳ درصدی روبرو شد. امر وز پس از اینکه شاخص کاهش ۱۳۰۰ واحدی را ثبت کرد شاهد کاهش ارزش سهام عدالت و صندوق etf  بودیم. در آخرین روز معاملاتی هفته نمادهای شستا ، فملی ، کچاد ، کگل ، شپنا ، شبندر و شتران تأثرگذارترین نمادهای بورسی بودند که در این بین شستا و کچاد و کگل نمادهای سبزپوش بودند. در طرف دیگر ماجرا نیز شستا ، برکت ، فولاد ، فملی ، شپنا ، خودرو و خساپا نمادهای پرتراکنش بازار بورس بودند که برکت نیز نماد سبزپوش در این بین بودند. در بازار فرابورس نیز هرمز ، آریا ، میدکو ، ذوب ، شگویا ، زاگرس و دوماوند نمادهای تأثیرگذار بودند که به جز شگویا و ذوب سایر نمادهای گفته شده سبز بودند. نمادهای پر تراکنش بازار فرابورس نیز آریا ، دماوند ، ذوب ، بگیلان ، شگویا ، پیزد و صبا دیده می شوند. ارزش معاملات امروز بازار سرمایه نیز بیش از ۳۹ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال بود که مجموع معاملات آن به ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ معامله رسید.

ارزش سهام عدالت ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۵۰۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۱۶۱ تومان رسیده است.

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین

 

 

ارزش دارا یکم ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین

 

ارزش پالایشی یکم ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۶۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار