ارزش سهام عدالت ۲۶ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۲۶ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 26 اسفند 99 با رشد چشمگیر شاخص کل با رشدی قابل توجه روبرو شد. ارزش دارا یکم 26 اسفند 99 نیز با شرایطی مشابه روبرو بود

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۶ اسفند ۹۹ با رشد چشمگیر شاخص کل با رشدی قابل توجه روبرو شد. ارزش دارا یکم ۲۶ اسفند ۹۹ نیز با شرایطی مشابه روبرو بود و در نهایت در روز خوب بازار بورس شاهد خرسندی سهامداران بودیم. امروز و در ادامه معاملات هفته جاری شاخص کل با رشد ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحدی به ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید و همانطور که پیش بینی می شد بازار امروز از ابتدا با شرایط خوبی شروع به کار کرد و در نهایت در روزهای پایانی سال بهترین نتیجه امروز برای شاخص کل رقم خورد. فارس در بین نمادهای بورسی و بپاس در فرابورس بیشترین تأثیر گذاری را داشتند. در بین نمادهای پرتراکنش امروز در بین بورسی ها نماد برکت با ۴۴ هزار و ۷۷۵ بار معامله در صدر قرار گرفت و در بین نمادهای فرابورسی رافزاد با ۳۰ هزار و ۵۷ بار معامله دیده می شود.

 

ارزش سهام عدالت ۲۶ اسفند ۹۹

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴.۳ درصد معادل ۳۷۲ هزار و ۱۰۵ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۱۴ تومان رسیده است.

 

ارزش دارا یکم ۲۶ اسفند ۹۹

 

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۱.۵۱ درصدی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار