ارزش سهام عدالت ۲۷ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۲۷ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 27 اسفند 99 با افزایش 17 هزار و 182 واحدی شاخص با صعود همراه بود. ارزش دارا یکم 27 اسفند 99 نیز با رشد نسبت به روز قبل کام سهامداران را در شب عید شیرین کرد

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۷ اسفند ۹۹ با افزایش ۱۷ هزار و ۱۸۲ واحدی شاخص با صعود همراه بود. ارزش دارا یکم ۲۷ اسفند ۹۹ نیز با رشد نسبت به روز قبل کام سهامداران را در شب عید شیرین کرد تا امیدواریها به پیش روی شاخص بعد از تعطیلات نیز ادامه داشته باشد. امروز در ادامه معاملات بازار سرمایه شاخص کل به ۱ میلیون ۳۰۷ هزار واحد رسید و فولاد در بورس و بپاس در فرابورس بیشتریسن اثرگذاری را در بازار امروز داشتند. شپنا با ۲۸ هزار و ۴۴۷ بار معامله در بورس بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داد و زافزا برای دومین روز پیاپی در فرابورس پرتراکنش ترین نماد بود. شاخص هم وزن در پایان آخرین روز معاملاتی سال جاری به ۴۳۹ هزار و ۷۹۵ واحد رسید.

 

ارزش سهام عدالت ۲۷ اسفند ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۱۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳ درصد معادل ۲۶۹ هزار و ۵۲۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۳۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی سال ۹۹ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۲۷ اسفند ۹۹

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۱۵ درصدی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۸۲۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۶۶۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی سال ۹۹ چقدر شد؟

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار