ارزش سهام عدالت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 31 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 31 فروردین 1400 در روزکه شاخص بیش از 2.700 واحد رشد کرد به ترتیب با افزایش ۰.۲ و ۵.۲۴ درصدی همراه بودند. 

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در روزکه شاخص بیش از ۲.۷۰۰ واحد رشد کرد به ترتیب با افزایش ۰.۲ و ۵.۲۴ درصدی همراه بودند.

شاخص کل بعد از شروع سبزرنگ چند دقیقه بیشتر در مدار صعودی باقی نماند و در مسیر کاهش قرار گرفت، اما بعد از افت و خیز عجیبی که امروز پشت سر گذاشت، در پایان معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با رشد دو هزار و ۸۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ واحد رسید. امروز هرچند شاخص کل مثبت بود، اما تعداد زیادی از نماد‌ها صف فروش داشتند و تعداد بیشتری در مسیر نزولی حرکت می‌کردند.
امروز شستا، وبملت، فملی، شپدیس، وتجارت و وپارس بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و تلاش‌های فارس برای کاهش شاخص بی نتیجه ماند.

ارزش سهام عدالت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۸۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۱۸ هزار و ۷۷۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۵.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

آخرین اخبار