ارزش سهام عدالت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 4 اردیبهشت 1400 و ارزش دارا یکم 4 اردیبهشت 1400 به ترتیب با کاهش ۰.۶ و ۰.۵۱ درصدی همراه بودند. امروز در روز ریزش بیش از 7 هزار واحدی شاخص کل شاهد کاهش ارزش سبد صندوق ETF و سهام عدالت بودیم.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ترتیب با کاهش ۰.۶ و ۰.۵۱ درصدی همراه بودند. امروز در روز ریزش بیش از ۷ هزار واحدی شاخص کل شاهد کاهش ارزش سبد صندوق ETF و سهام عدالت بودیم.

 

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در ادامه روند نزولی روز‌های گذشته با کاهش ۷ هزار و ۷۱۱ واحدی مرز ۱.۲ میلیونی را از دست داد و به کانال ۱.۱ میلیونی سقوط کرد و به رقم یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۵ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۰.۶۴ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۴ درصد کاهش داشتند.
ارزش سهام عدالت، اولین روز از هفته معاملاتی جاری را نیز با افت به پایان رساند.

 

ارزش سهام عدالت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۴۶۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۶ درصد معادل ۵۴ هزار و ۷۹۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۴۷۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز چقدر کاهش یافت؟

ارزش دارا یکم ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۹۳۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۲۶ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت امروز چقدر کاهش یافت؟

 

ارزش پالایش یکم ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

امروز شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۱۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۳ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۹۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار