ارزش پالایش یکم شنبه ۱۱ بهمن ۹۹

ارزش پالایش یکم شنبه 11 بهمن 99 با توجه به روند صعودی شاخص در مسیر افزایش قرار گرفت هرچند که این نماد چابکی دارا یکم را ندارد.

به گزارش رصد روز ، ارزش پالایش یکم شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ با توجه به روند صعودی شاخص در مسیر افزایش قرار گرفت هرچند که این نماد چابکی دارا یکم را ندارد. امروز ۱۱ بهمن ۹۹ باز هم به مانند روز‌های گذشته اوضاع برای این نماد خوب بود و نام شپنا در بین ۷ نماد با بیشترین تقاضا دیده شد. همچنین این نماد پالایشی یکی از ۷ نماد اول تاثیرگذار بر روی شاخص کل بود.

ارزش پالایش یکم شنبه ۱۱ بهمن ۹۹

امروز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۷.۵۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۷۷۵ تومان معامله شد تا ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار تومان معامله شد تا پس از مدت‌ها سهامداران این نماد به نقطه سر به سر برسند و از ضرر و زیان خارج شوند.
گفتنی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم

 پالایشی یکم در یک ماه گذشته

ارزش پالایشی یکم در ۱۱ بهمن ۹۹

مطالب مرتبط

آخرین اخبار