ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

به گزارش رصد روز ، فقط جنیفر لوپز و بن افلک نیستند که بعد از سال ها جدایی دوباره به یکدیگر برگشتند. این موضوع در مورد بعضی از سلبریتی های دیگر هم اتفاق افتاده است که در این قسمت قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم که کدام افراد ...

به گزارش رصد روز ، فقط جنیفر لوپز و بن افلک نیستند که بعد از سال ها جدایی دوباره به یکدیگر برگشتند. این موضوع در مورد بعضی از سلبریتی های دیگر هم اتفاق افتاده است که در این قسمت قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم که کدام افراد مشهور در دنیا دوباره با کسی که طلاق گرفته بودند، ازدواج کردند؛ پس با ما همراه باشید.

به بهانه ازدواج جنیفر لوپز با نامزد سابقش پس از ۲۰ سال جدایی، به سلبریتی هایی پرداختیم که مثل جی لو که این روزها خود را بنیفر می نامد، زندگی مشترک خود را با همسر سابق شان آغاز کردند. البته که به زندگی هالیوودی ها هیچ اطمینانی نیست و خیلی از همین چهره ها بازهم پس از ازدواج دوباره، از هم جدا شده اند. جالب ترین آنها مایلی سایرس است که بیش از ۳ بار از همسر سابقش جدا شده و پس از مدتی زندگی خود را با او دوباره آغاز کرده است.

جنیفر لوپز و بن افلک

همانطور که در مقدمه هم به نام این دو نفر اشاره کردیم؛ باید بگوییم که این دو با خبر های خود؛ سر و صدای زیادی به پا کردند؛ زیرا نامزدی شان یک روز قبل از عروسی در سال ۲۰۰۳ به هم خورد تا این که سال ۲۰۲۱ دوباره به یکدیگر برگشتند و مراسم عقد و عروسی شان برگزار کردند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون

این زوج معروف یکی از پر سر و صدا ترین سلبریتی ها محسوب می شوند. آن ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ مدام درگیر ارتباط دوباره و جدایی بودند؛ یعنی زندگی شان ثباتی نداشت. فرزند آن ها در نوامبر سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد. آن ها اولین بار سال ۲۰۱۹ طلاق گرفتند تا این که اوایل سال ۲۰۲۰ دوباره به هم برگشتند؛ اما دوباره رابطه آن ها در سال ۲۰۲۱ بهم خورد.

مگان فاکس و برایان استین گرین

این دو نفر در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر آشنا شدند. بعد از این آشنایی به دلایلی رابطه شان به هم خورد؛ اما دوباره سال ۲۰۱۰ یکدیگر را پیدا کرده و با هم ازدواج کردند. آن ها هم اکنون سه فرزند پسر دارند اما ازدواج شان پایدار نماند و در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند و به طور رسمی طلاق گرفتند تا اینکه سال ۲۰۲۰ دوباره با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

ایلان ماسک و ریلی

این دو نفر چند باری جدایی داشته اند و چندین بار هم با یکدیگر ازدواج کرده اند. نامزدیِ آن ها اولین بار از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند و سال۲۰۱۲ از هم طلاق گرفتند و کم تر از ۱۸ ماه بعد دوباره با هم ازدواج کردند تا این که سال ۲۰۱۶ دوباره از هم جدا شدند.

مایلی سایرس و لیام همسورث؛ رکوردار طلاق و ازدواج با هم

آشناییِ این دو برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ شکل گرفت. در آگوست سال ۲۰۱۰ نامزدی شان انجام شد؛ اما در تابستان همان سال از هم جدا شدند. دوباره در سال ۲۰۱۱ به هم برگشتند و نامزدی خود را در سال ۲۰۱۲ اعلام کردند؛ اما در اوایل سال ۲۰۱۳ مجددا از هم جدا شدند. سال ۲۰۱۸ دوباره به صورت رسمی و عمومی اعلام کردند که با هم ازدواج کرده اند؛ اما مجددا ۸ ماه بعد طلاق گرفتند.

ازدواج پر سروصدای بازیگر زن معروف با همسر سابقش

جی جی حدید و زین ملک

این دو نفر هم جزء افرادی هستند که رابطه خود را مدام به اتمام می رساندند و دوباره از اول شروع می کردند. آن ها اولین بار در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر آشنا شدند، با هم ازدواج کردند اما سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند و دوباره سال ۲۰۱۹ با هم ازدواج کردند. ازدواجشان مدت زمان زیادی طول نکشید، زیرا آن ها در ژانویه سال ۲۰۱۹ دوباره طلاق گرفتند اما همه چیز موقتی بود؛ چرا که دوباره اوایل سال ۲۰۲۲ با هم ازدواج کردند و صاحب یک دختر شدند؛ البته متأسفانه سال ۲۰۲۱ دوباره از هم جدا شدند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار