از نقض قانون تا ابهام در کمیته حسابرسی شرکت نیروکلر + سند

نیروکلر که با نماد شکلر در گروه محصولات شیمیایی در بازار بورس فعالیت دارد طی شش ماهه گذشته تنها موفق به سود سازی 6.01 درصدی شده و در سه ماه گذشته نیز زیان -16.64 درصدی را محقق کرده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت نیروکلر که در صنایع بهداشتی آب و فاضلاب فعالیت می کند از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده و در سه شهر تهران ، اصفهان و یزد ذفاتر خود را بنا کرده. این شرکت که توسط وحید نیک نام اداره می شود جدا از مسئله ای که در کمیته حسابرسی خود می بیند مواردی نیز در ترکیب هیئت مدیره خود دارد.

نیروکلر که با نماد شکلر در گروه محصولات شیمیایی در بازار بورس فعالیت دارد طی شش ماهه گذشته تنها موفق به سود سازی ۶.۰۱ درصدی شده و در سه ماه گذشته نیز زیان -۱۶.۶۴ درصدی را محقق کرده است.

اما وحید نیک نام در شرکت نیروکلر در ترکیب اعضای هیئت مدیره خود یک صندلی خالی را می بیند که این مسئله خلاف ماده ۱۰۷ قانون تجارت می باشد. اعضای فعلی هیئت مدیره این شرکت عبارتند از محمد ابراهیم راعی عزآبادی ( رئیس هیئت مدیره ) ، میر اسدالله نصیری ( نائب رئیس ) ، وحید نیک نام ( مدیرعامل ) و امیرحسین باقری ( عضو غیر موظف هیئت مدیره ).

شرکت نیرو کلز وحید نیک نام کمیته حسابرسی هیئت مدیره

شرکت گشترش تجارت هامون نیز یکی دیگر از اعضای این ترکیب می باشد که بدون نماینده حقیقی در آن دیده می شود و طبیعی است که در تصمیم گیریها با توجه به این خلأ حق رأی ندارد.

در طرف دیگر ماجرا نیز در کمیته حسابرسی این شرکت روزبه اخلاقی فیض آثار حضور دارد که مهندسی صنایع دارد که طبیعتاً این موضوع نیز با ماهیت کمیته حسابرسی سازگار نیست و باید دید که شرکت متبوع وحید نیک نام برای ایجاد تغییر در این کمیته اقدام خواهد کرد یا خیر؟

شرکت نیروکلر

بیشتر بخوانید:

عدم افشای حقوق و مزایای شرکت صنعتی بهشهر تعمداً یا سهواً؟

کاهش ۲۰ هزار تنی فروش صادراتی کارخانه آهن و فولاد ارفع

عدم افشای حقوق و مزایای شرکت صنعتی بهشهر تعمداً یا سهواً؟

تخلف آشکار عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره ای رفاه + سند

دیپلم ریاضی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فنرسازی خاور

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط