استایل شیک هلیا امامی در روز تولدش+ عکس

به گزارش رصد روز،  هلیا امامی با انتشار تصاویر زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: من قدردان محبت‌های شما عزیزانم هستم ممنونم از تمام پیام‌های زیباتون برای تولدم زندگیتون سرشار از نور و روشنایی باشه بیوگرافی هلیا امامی نام  :هلیا اما...

به گزارش رصد روز،  هلیا امامی با انتشار تصاویر زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

من قدردان محبت‌های شما عزیزانم هستم
ممنونم از تمام پیام‌های زیباتون برای تولدم
زندگیتون سرشار از نور و روشنایی باشه
استایل شیک هلیا امامی در روز تولدش+ عکس
استایل شیک هلیا امامی در روز تولدش+ عکس

بیوگرافی هلیا امامی

  • نام  :هلیا امامی
  • سال تولد :۱۳۶۶
  • محل تولد :  تهران
  • حرفه : بازیگری

هلیا امامی بازیگر

هلیا امامی

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان متولد مرداد ماه سال۱۳۶۶در تهران می باشد و هم اکنون ۳۱ ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

هلیا امامی بیوگرافی

عکس ها و زندگینامه هلیا امامی

آغاز فعالیت هلیا امامی و اولین کار حرفه ای او

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم  درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

اولین فیلم هلیا امامی

شروع فعالیت های حرفه ای هلیا امامی

نقش اول در مجموعه لژیونر

هلیاامامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. اودر مجموعه لژیونر سال ۹۶ یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و همچنین در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

خانواده هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

مطالب مرتبط