اعزام فوری همکاران و ارزیابان خسارت بیمه کوثر به مناطق زلزله زده

مدیر و کارشناسان استانی بیمه کوثر در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله به منظور بررسی های میدانی در مناطق حادثه دیده حضور یافتند. به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر کل اموال بیمه کوثر، به دنبال وقوع زمین لرزه شامگاه شنبه مورخ...

مدیر و کارشناسان استانی بیمه کوثر در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله به منظور بررسی های میدانی در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام مدیر کل اموال بیمه کوثر، به دنبال وقوع زمین لرزه شامگاه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ در استان آذربایجان غربی شهرستان خوی، مدیران و کارشناسان شرکت در ساعات اولیه وقوع زلزله در محل حضور یافته و جهت رسیدگی به امور زیان دیدگان و تسریع در ارائه خدمات، بررسی های میدانی را آغاز نمودند.

به بیان اعظم علیزاده پرونده زیان دیدگانی که تحت پوشش بیمه کوثر باشند در کمترین زمان ممکن تشکیل و به محض کاهش پس لرزه ها، ارزیابی خسارت آغاز خواهد شد.

وی همچنین عنوان نمود: با توجه به ابعاد وسیع وقوع حادثه و برودت هوا در منطقه، اعزام تیم هایی از سرپرستی های مجاور به آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد تا فرآیند ارزیابی خسارت به سرعت انجام گرفته و پرونده ها در سیر پرداخت قرار گیرند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار