افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب با تسهیلات ۱۴۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون

طرح توسعه شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب با مشارکت بانک توسعه تعاون با اختصاص ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات افتتاح شد.

به گزارش رصد روز،طرح توسعه شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب با مشارکت بانک توسعه تعاون با اختصاص ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و دکتر کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی طرح توسعه خط تولید شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب، با مشارکت بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: استان گیلان و شهرستان صومعه سرا در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات، حائز مزیت‌های ویژه‌ای است که تأمین مالی طرح‌ها می‌تواند در توسعه تولید و ایجاد اشتغال استان مؤثر واقع شود.

ابراهیم واسعی افزود: برای بهره برداری طرح توسعه خط تولید این شرکت، بانک توسعه تعاون ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی پرداخت کرده است که منجرب به اشتغال ۱۰۰نفر در شهرستان صومعه سرا می‌شود.

مدیر شعب استان گیلان گفت: راهبرد اصلی بانک توسعه تعاون حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی در راستای ایجاد اشتغال رونق و تولید است و تسهیلات حمایتی و بسته‌های اعتباری بانک به این منظور طراحی شده است و همه تلاش ما کمک به حفظ و توسعه اشتغال واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال جدید از طریق کمک به کارآفرینان است که بحمدالله میزان توفیقات این بانک در رونق تولید استان، مطلوب بوده است.

واسعی با اشاره به حجم عمده پرداخت تسهیلات در قالب بسته‌های اعتباری به مشتریان استان گیلان خاطرنشان کرد: نسبت مصارف به منابع بانکی نشان می‌دهد بانک چه سهمی از منابع را به وظایف اقتصادی اختصاص داده است، و راهبر اعتباری بانک توسعه تعاون در استان گیلان به خوبی پاسخگوی نیاز اعتباری واحدهای تعاونی تولیدی استان بوده است.

گفتنی است در این افتتاحیه استاندار گیلان و دکتر دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خدمات بانک توسعه تعاون در حمایت تولید کنندگان و کارآفرینان را مورد تقدیر قرار دادند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار