افتتاح ۳ مرکز واکسیناسیون کرونا با مشارکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از افتتاح 3 مرکز واکسیناسیون کرونا با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب الزمان(عج) در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش رصد روز، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه همواره در شرایط سخت تلاش کرده تا در قبال جامعه مسئولانه عمل کند و نزدیک ۲ سال است که با تجهیز بیمارستان‌ها و تأمین اکسیژن رایگان برای بیمارستان‌های درمان‌گر بیماران کرونایی در حوزه سلامت جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند و در کنار مردم باشد.

وی افزود: در همین راستا به منظور سرعت‌بخشی واکسیناسیون کرونا در اصفهان ۳ مرکز جدید «خوراسگان»، «ملک‌شهر» و «رهنان» با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افتتاح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: تاکنون۴۹۰ هزار شهروند اصفهانی یک دوز واکسن و ۱۳۴ هزار شهروند اصفهانی دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و برای رسیدن به ایمنی جمعی ناگزیریم که روند واکسیناسیون شتاب بگیرد؛ همچنین از آن‌جا که واکسن کووبرکت در مردادماه به تولید انبوه می‌رسد نیاز است که مراکز واکسیناسیون در استان اصفهان توسعه یابد تا هرچه سریع‌تر با ایمنی از طریق واکسیناسیون، اپیدمی کرونا کنترل شود.

تأمین بیش از ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان به بیمارستان‌ها

وی با اشاره به اهمیت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی همواره در صدر اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه قرار داشته است و این شرکت سعی کرده تا در راستای امیدآفرینی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی، تصمیمات سنجیده‌ای اتخاد کند که نمود آن در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در ایام شیوع ویروس کرونا مشهود است.

نباتی‌نژاد با اشاره به تأمین بیش از ۱۸ هزار تن اکسیژن رایگان در مراکز درمانگر ویروس کرونا اذعان داشت: در شرایطی که شرکت فولاد مبارکه متأثر از محدودیت‌های انرژی برق برای تولید است، این شرکت با ایفای مسئولیت اجتماعی خود، روزانه ۶۰ تن اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها را تضمین کرده است.

توسعه مراکز واکسیناسیون توسط شرکت فولاد مبارکه

وی با تأکید بر ضرورت شتاب‌گیری روند واکسیناسیون کرونا برای مهار این اپیدمی و کنترل واریانت‌های این ویروس با واکسیناسیون گسترده تصریح کرد: با تولید انبوه واکسن تولید داخل و تعامل با سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه درصدد توسعه مراکز واکسیناسیون است تا ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در اصفهان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در پایان یادآور شد: روز گذشته شاهد افتتاح مرکز واکسیناسیون خوراسگان بودیم و در روز چهارشنبه۱۰ مرداد نیز شاهد افتتاح مراکز واکسیناسیون کرونا در ملک‌شهر و رهنان با حضور فرمانده محترم سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خواهیم بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط

آخرین اخبار