افزایش سرمایه ۵ نماد بورسی

نماد اعتلا و نماد دامین از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی خبر داده‌اند. همچنین نماد وهور نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور سرمایه‌گذاری در شرکت فرعی مولد نیروگاهی گوهر سیرجان گفته است. ن...

نماد اعتلا و نماد دامین از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی خبر داده‌اند. همچنین نماد وهور نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور سرمایه‌گذاری در شرکت فرعی مولد نیروگاهی گوهر سیرجان گفته است. نمادهای حآسا و بشهاب نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و از محل سود انباشته خبر دادند.

به گزارش رصد روز،سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند. به همین خاطر به مرور بخشی از اطلاعات منتشر شده در این سامانه در ۲۴ ساعت گذشته می پردازیم.

معاملات نمادهای خبهمن و قثابت با توجه به ابهامات در صورت‌های مالی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف شد.

پتروشیمی نوری از شرکت در مزایده بلوک ۲۰ درصدی سهام شرکت پتروشیمی اروند خبر داده است و اعلام کرده در صورت برنده شدن این شرکت در مزایده مراتب و آثار مالی آن نیز به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

مپنا نیز از قرارداد احداث واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه برق و بخار دماوند انرژی عسلویه شامل انجام خدمات مهندسی تأمین تجهیزات عملیات ساختمانی و راه اندازی تا تحویل دائم دو واحد گاز MGT70 با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات خبر داد.

باشگاه استقلال اعلام کرده است که علت  زیان در سه ماهه پایان سال بابت ثبت قرارداد بازیکنان و پایان مسابقات فوتبال بوده است.

حفارس شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در مناقصه تخلیه و بارگیری مقدار ۴۰ هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی، برنده اعلام شده است، مبلغ درآمد برآوردی قراردادها ۱۴ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان است.

نمادهای فجام و نماد وجامی آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده را در سامانه کدال بارگذاری کردند.

نماد اعتلا و  نماد دامین از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور  اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی خبر داده‌اند.

همچنین نماد وهور  نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه به منظور سرمایه‌گذاری در شرکت فرعی مولد نیروگاهی گوهر سیرجان گفته است.

نمادهای حآسا و بشهاب نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و از محل سود انباشته خبر دادند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط