افزایش ۳۵۲ درصدی سپرده های مشتریان در بانک ایران زمین

رشد 352 درصدی سپرده ها نسبت به سال 98 باعث شد تا میزان سپرده های مشتریان از 13 هزار و 533 میلیون ریال در سال 98 به 35 هزار و 390 میلیارد ریال در سال 99 افزایش پیدا کند.

به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش اعتماد مشتریان به بانک ایران زمین بعد از انتشار صورتهای مالی جدید منتهی به پایان اسفند سال قبل نشانگر همراهی و تعامل بین بانک و سپرده گذارانی است که از ارائه خدمات بانکی رضایت داشتند.

آخرین وضعیت صورتهای مالی بانک ایران زمین نشان می دهد که رشد سپرده ها در این بانک با شیب افزایشی قابل توجهی همراه بوده و چنین افزایشی حکایت از اعتماد مردم دارد. رشد ۳۵۲ درصدی سپرده ها نسبت به سال ۹۸ باعث شد تا میزان سپرده های مشتریان از ۱۳ هزار و ۵۳۳ میلیون ریال در سال ۹۸ به ۳۵ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ افزایش پیدا کند.

این در حالیست که در کنار رشد قابل تأمل سپرده های مشتریان موجودی نقد بانک نیز در پایان سال ۹۹ با رشد ۱۸۷ درصدی از ۲ هزار و ۹۰۹ میلیارد ریال به ۸ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

رتبه نماد وزمین از نظر ارزش بازار در بورس جایگاه ۱۸۷ را در اختیار دارد که با روند فعلی بازار سرمایه انتظار می رود این موضوع نیز بهبود پیدا کند.

بدون شک چنین اعتمادی وظایف بانک ایران زمین را در سال ۱۴۰۰ سنگین تر خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط